Már 1400 felett jár a CHERRISK-en kötött biztosítások száma – közölte a platformot üzemeltető CherryHUB BSC Kft. A mérföldkőnek számító első 1000 kötést alig egy hónappal az indulása után érte el az új biztosítási platform, amelyre az eddigi visszajelzések szerint kiemelten nyitottak az oldal látogatói.
„Nagyon jó látni, hogy ennyire pozitívan reagálnak az új biztosítási modellünkre. Különösen jó érzés, hogy egy új megoldásban ennyien megbíznak, és hogy ennyien választják a CHERRISK-et. Jó látni, hogy előzetes felméréseink és kutatásaink pontosak voltak, hiszen a fiatalabb generáció tagjai tényleg vágytak egy olyan gyors és egyszerű biztosítási megoldásra, mint amilyen a CHERRISK is.” – mondta Kurtisz Krisztián, a CHERRISK és az UNIQA Biztosító vezérigazgatója.
A CHERRISK az UNIQA biztosító termékeit értékesíti. Jelenleg a legnépszerűbb biztosításuk az Utasbiztosítás, ezt követi az ügyfelek visszajelzései alapján kiemelkedő ár-érték arányú Lakásbiztosítás, és a Balesetbiztosítás. A CHERRISK nem pusztán az eladott biztosítások számában fejlődik gyorsan, de egyre több regisztrált felhasználót is magáénak tudhat. Egyetlen hónap alatt több mint 5000-en regisztráltak a platformon.
A modell megalkotásakor az is kiemelt cél volt az UNIQA projektcsapatán belül, hogy a szerződéskötés mellett a többi folyamatot is gyorsabbá és egyszerűbbé tegyék. Ezen folyamatok között kiemelt helyet foglalt el a kárrendezés, amiben eddig szintén komoly sikereket ért el a CHERRISK: az első hónapban átlagosan 3 óra alatt történtek meg a kárrendezések, a kártérítés kiutalásával együtt.
„Amikor megalkottuk a CHERRISK-et, akkor az egész biztosítási élményt új alapokra akartuk helyezni. Az első hónap visszajelzései alapján azt mondhatjuk, hogy ez sikerült. Különösen sokan dicsérték virtuális biztosítási asszisztensünket, Emmát. Volt, aki a kedvességét, más a humorát emelte ki, és meglepődött, hogy a biztosítási ügyeket is lehet könnyedén kezelni. Másokat kárrendezésünk gyorsasága, rugalmassága és ügyfélszolgálatunk hatékonysága lepte meg.” – emelte ki Kurtisz Krisztián, a CHERRISK megálmodója.
„Az első hónap sikereit látva az eddigieknél is biztosabbak vagyunk benne, hogy a megkezdett úton kell tovább haladnunk és fejlődnünk ügyfeleink élménye érdekében. Ebben még inkább megerősített minket, hogy alig néhány héttel indulásunk után a CHERRISK megnyerte az E-Banking Summit Insurtech of the Year díját is.” – hangsúlyozta Imre Kata, a CHERRISK Marketing és PR vezetője.
Az E-Banking Summit & Expo hazánk legrégebbi Fintech csúcstalálkozója, melyen a hazai e-banking és insurtech szektor tagjai vesznek részt 2005-óta. A díjak nyerteseit minden évben az előző év konferenciájának résztvevői szavazzák meg 5 különböző kategóriában.