Három óra alatt rendezi a kárt az UNIQA online platformja

Egyetlen hónap után megszületett a CHERRISK 1000. biztosítása – közölte a platform üzemeltetője. Az UNIQA új biztosítási platformja – korábbi ígéretéhez híven – komoly sikereket ért el kárügyintézés terén is: átlagosan 3 óra alatt rendeznek egy kárt. A rendszer megnyerte az E-Banking Summit Insurtech of the Year díját is.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

 

Már 1400 felett jár a CHERRISK-en kötött biztosítások száma – közölte a platformot üzemeltető CherryHUB BSC Kft. A mérföldkőnek számító első 1000 kötést alig egy hónappal az indulása után érte el az új biztosítási platform, amelyre az eddigi visszajelzések szerint kiemelten nyitottak az oldal látogatói.

„Nagyon jó látni, hogy ennyire pozitívan reagálnak az új biztosítási modellünkre. Különösen jó érzés, hogy egy új megoldásban ennyien megbíznak, és hogy ennyien választják a CHERRISK-et. Jó látni, hogy előzetes felméréseink és kutatásaink pontosak voltak, hiszen a fiatalabb generáció tagjai tényleg vágytak egy olyan gyors és egyszerű biztosítási megoldásra, mint amilyen a CHERRISK is.” – mondta Kurtisz Krisztián, a CHERRISK és az UNIQA Biztosító vezérigazgatója.

A CHERRISK az UNIQA biztosító termékeit értékesíti. Jelenleg a legnépszerűbb biztosításuk az Utasbiztosítás, ezt követi az ügyfelek visszajelzései alapján kiemelkedő ár-érték arányú Lakásbiztosítás, és a Balesetbiztosítás. A CHERRISK nem pusztán az eladott biztosítások számában fejlődik gyorsan, de egyre több regisztrált felhasználót is magáénak tudhat. Egyetlen hónap alatt több mint 5000-en regisztráltak a platformon.

Kurtisz Krisztián: ezzel a fejlesztéssel visszatértünk a veszélyközösség alapjaihoz

A modell megalkotásakor az is kiemelt cél volt az UNIQA projektcsapatán belül, hogy a szerződéskötés mellett a többi folyamatot is gyorsabbá és egyszerűbbé tegyék. Ezen folyamatok között kiemelt helyet foglalt el a kárrendezés, amiben eddig szintén komoly sikereket ért el a CHERRISK: az első hónapban átlagosan 3 óra alatt történtek meg a kárrendezések, a kártérítés kiutalásával együtt.

 „Amikor megalkottuk a CHERRISK-et, akkor az egész biztosítási élményt új alapokra akartuk helyezni. Az első hónap visszajelzései alapján azt mondhatjuk, hogy ez sikerült. Különösen sokan dicsérték virtuális biztosítási asszisztensünket, Emmát. Volt, aki a kedvességét, más a humorát emelte ki, és meglepődött, hogy a biztosítási ügyeket is lehet könnyedén kezelni. Másokat kárrendezésünk gyorsasága, rugalmassága és ügyfélszolgálatunk hatékonysága lepte meg.” – emelte ki Kurtisz Krisztián, a CHERRISK megálmodója.

Teljes átalakulás az UNIQA-nál
Az iparágban egyedülálló, új szervezeti struktúrával indítja az őszt az UNIQA Biztosító Zrt. A progresszív és piaci igényekre reflektáló szervezeti felépítés hatékonysága elsősorban abban rejlik, hogy az ügyfélkiszolgálás teljes folyamata - legyen szó akár termékfejlesztésről, akár kárrendezésről - egy kézben összpontosul a lakossági, a vállalati és online ügyfelek vonatkozásában is, ezáltal kiemelkedően rövidül a biztosító reakcióideje.
A biztosítási platform az első hónap végén elindította közösségtámogató felületét is. Ezen keresztül a CHERRISK felhasználók közösen választhatják ki, mely jótékonysági javaslatokat szeretnék támogatni. A kiválasztott célokra CHERRISK cseresznyéik felhasználásával adakozhatnak is. Cseresznyéket játékos kockázatcsökkentő feladatok elvégzéséért kaphatnak a felhasználók, ezeket válthatják 1:1 arányban forintra. Az oldalon eddig közel 1.000.000 cseresznyét osztottak ki, amiket díjaik csökkentésére is felhasználhatnak a regisztráltak.

„Az első hónap sikereit látva az eddigieknél is biztosabbak vagyunk benne, hogy a megkezdett úton kell tovább haladnunk és fejlődnünk ügyfeleink élménye érdekében. Ebben még inkább megerősített minket, hogy alig néhány héttel indulásunk után a CHERRISK megnyerte az E-Banking Summit Insurtech of the Year díját is.– hangsúlyozta Imre Kata, a CHERRISK Marketing és PR vezetője.

Az E-Banking Summit & Expo hazánk legrégebbi Fintech csúcstalálkozója, melyen a hazai e-banking és insurtech szektor tagjai vesznek részt 2005-óta. A díjak nyerteseit minden évben az előző év konferenciájának résztvevői szavazzák meg 5 különböző kategóriában.

Véleményvezér

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény 

A Fidesz állandóan riogat, migránsokkal, háborúval, Sorossal, most meg a gázárral.
Főhet szegény Orbán Viktor feje

Főhet szegény Orbán Viktor feje 

Ez ám a meglepetés, mégiscsak Putyin a háborúpárti.
Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint

Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint 

Újabb botrány, lesz-e felelős?
Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo