Három óra alatt rendezi a kárt az UNIQA online platformja

Egyetlen hónap után megszületett a CHERRISK 1000. biztosítása – közölte a platform üzemeltetője. Az UNIQA új biztosítási platformja – korábbi ígéretéhez híven – komoly sikereket ért el kárügyintézés terén is: átlagosan 3 óra alatt rendeznek egy kárt. A rendszer megnyerte az E-Banking Summit Insurtech of the Year díját is.

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgadászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

 

Már 1400 felett jár a CHERRISK-en kötött biztosítások száma – közölte a platformot üzemeltető CherryHUB BSC Kft. A mérföldkőnek számító első 1000 kötést alig egy hónappal az indulása után érte el az új biztosítási platform, amelyre az eddigi visszajelzések szerint kiemelten nyitottak az oldal látogatói.

„Nagyon jó látni, hogy ennyire pozitívan reagálnak az új biztosítási modellünkre. Különösen jó érzés, hogy egy új megoldásban ennyien megbíznak, és hogy ennyien választják a CHERRISK-et. Jó látni, hogy előzetes felméréseink és kutatásaink pontosak voltak, hiszen a fiatalabb generáció tagjai tényleg vágytak egy olyan gyors és egyszerű biztosítási megoldásra, mint amilyen a CHERRISK is.” – mondta Kurtisz Krisztián, a CHERRISK és az UNIQA Biztosító vezérigazgatója.

A CHERRISK az UNIQA biztosító termékeit értékesíti. Jelenleg a legnépszerűbb biztosításuk az Utasbiztosítás, ezt követi az ügyfelek visszajelzései alapján kiemelkedő ár-érték arányú Lakásbiztosítás, és a Balesetbiztosítás. A CHERRISK nem pusztán az eladott biztosítások számában fejlődik gyorsan, de egyre több regisztrált felhasználót is magáénak tudhat. Egyetlen hónap alatt több mint 5000-en regisztráltak a platformon.

Kurtisz Krisztián: ezzel a fejlesztéssel visszatértünk a veszélyközösség alapjaihoz

A modell megalkotásakor az is kiemelt cél volt az UNIQA projektcsapatán belül, hogy a szerződéskötés mellett a többi folyamatot is gyorsabbá és egyszerűbbé tegyék. Ezen folyamatok között kiemelt helyet foglalt el a kárrendezés, amiben eddig szintén komoly sikereket ért el a CHERRISK: az első hónapban átlagosan 3 óra alatt történtek meg a kárrendezések, a kártérítés kiutalásával együtt.

 „Amikor megalkottuk a CHERRISK-et, akkor az egész biztosítási élményt új alapokra akartuk helyezni. Az első hónap visszajelzései alapján azt mondhatjuk, hogy ez sikerült. Különösen sokan dicsérték virtuális biztosítási asszisztensünket, Emmát. Volt, aki a kedvességét, más a humorát emelte ki, és meglepődött, hogy a biztosítási ügyeket is lehet könnyedén kezelni. Másokat kárrendezésünk gyorsasága, rugalmassága és ügyfélszolgálatunk hatékonysága lepte meg.” – emelte ki Kurtisz Krisztián, a CHERRISK megálmodója.

Teljes átalakulás az UNIQA-nál
Az iparágban egyedülálló, új szervezeti struktúrával indítja az őszt az UNIQA Biztosító Zrt. A progresszív és piaci igényekre reflektáló szervezeti felépítés hatékonysága elsősorban abban rejlik, hogy az ügyfélkiszolgálás teljes folyamata - legyen szó akár termékfejlesztésről, akár kárrendezésről - egy kézben összpontosul a lakossági, a vállalati és online ügyfelek vonatkozásában is, ezáltal kiemelkedően rövidül a biztosító reakcióideje.
A biztosítási platform az első hónap végén elindította közösségtámogató felületét is. Ezen keresztül a CHERRISK felhasználók közösen választhatják ki, mely jótékonysági javaslatokat szeretnék támogatni. A kiválasztott célokra CHERRISK cseresznyéik felhasználásával adakozhatnak is. Cseresznyéket játékos kockázatcsökkentő feladatok elvégzéséért kaphatnak a felhasználók, ezeket válthatják 1:1 arányban forintra. Az oldalon eddig közel 1.000.000 cseresznyét osztottak ki, amiket díjaik csökkentésére is felhasználhatnak a regisztráltak.

„Az első hónap sikereit látva az eddigieknél is biztosabbak vagyunk benne, hogy a megkezdett úton kell tovább haladnunk és fejlődnünk ügyfeleink élménye érdekében. Ebben még inkább megerősített minket, hogy alig néhány héttel indulásunk után a CHERRISK megnyerte az E-Banking Summit Insurtech of the Year díját is.– hangsúlyozta Imre Kata, a CHERRISK Marketing és PR vezetője.

Az E-Banking Summit & Expo hazánk legrégebbi Fintech csúcstalálkozója, melyen a hazai e-banking és insurtech szektor tagjai vesznek részt 2005-óta. A díjak nyerteseit minden évben az előző év konferenciájának résztvevői szavazzák meg 5 különböző kategóriában.

Véleményvezér

A Fidesz az elmúlt öt év költekezését részben forintleértékelésből fedezte

A Fidesz az elmúlt öt év költekezését részben forintleértékelésből fedezte 

Első helyen az ipari termelői árak drágulásában.
Sorra történnek robbanások az orosz árnyékflotta tankerein

Sorra történnek robbanások az orosz árnyékflotta tankerein 

Immár a tengereken is folyik a háború.
Jönnek a Budapest-logós Pride pólók

Jönnek a Budapest-logós Pride pólók 

Az Orbán Viktorral szembeni ellenállás kereskedelmi vetületet kap.
Hadházy Ákos szerint személyenként 80 ezer forintos büntetésre számíthatnak a Pride résztvevői

Hadházy Ákos szerint személyenként 80 ezer forintos büntetésre számíthatnak a Pride résztvevői 

Bár egyetlen gyermeket nem ért sérelem a Pride miatt a résztvevők gigabüntetést kapnak.
Elképesztő nagyságú adófizetői pénzt kapott Áder János alapítványa

Elképesztő nagyságú adófizetői pénzt kapott Áder János alapítványa 

A Fidesz politikusai nem tudják ott hagyni az állami zsíros bödönt.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo