Franchise sikerek Magyarországon

Január 26-án sor került a Magyar Franchise Szövetség Díjkiosztó Gálaestjére. A gálavacsora a hazai franchise szektor legrangosabb eseménye. A Szövetség gálavacsoráját minden év elején rendezik meg, ahol számos díjat adnak át a szakma képviselőinek.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

"Évről évre díjazzuk a legjobb átvevőket és hálózatokat. Ez a rangos díj nagy presztízzsel bír a hazai franchise szakmában. Az elmúlt évek nyertesei felhasználták kommunikációjukban az általunk odaítélt díjakat." - hangzott el a Díjkiosztó Gála ünnepi köszöntőjében.

A díjak a következő kategóriákban kerültek kiosztásra: az év franchise hálózata, az év dinamikusan fejlődő franchise hálózata, valamint az év franchise átvevője, és az év fiatal sikeres franchise átvevője. A díjazottak kizárólag a Magyar Franchise Szövetség rendszergazda tagjai, valamint a hozzájuk tartozó franchise átvevők pályázatainak elbírálása alapján részesültek az elismerésekben.

A 2011. év franchise hálózata a Diego Kereskedelmi hálózat. Az idén 20. születésnapját ünneplő franchise hálózat 121 szakáruházból áll, meghatározó szerepet tölt be a Kárpát-medence padlóburkoló és lakásdekorációs termékek kereskedelmének piacán.
3 saját és 118 franchise áruházat lát el termékekkel. Magyarországon (88), Romániában (18) és Szlovákiában (15), áruházban értékesít. Magyarország egyik legismertebb márkája, ismertsége hazánkban meghaladja a 90%-ot.

Az év dinamikusan fejlődő franchise hálózata díjat a BioHair Hajvágószalon érdemelte ki. Az első hajvágószalont 2010 februárjában nyitották meg, melyet hamarosan továbbiak követtek, először csak a fővárosban, majd nagyobb vidéki városokban is. Ma már több mint 30 szalont üzemeltetnek országszerte, 200 fodrásznak és 60 recepciósnak biztosítanak megélhetést. Megjelenésükkel megújították a fodrászati világot Magyarországon. Havi 40.000 vendég fordul meg egységeikben.

Az év franchise átvevője díjat Komondi István, a McDonald’s franchise partnere kapta. Tizenöt éve csatlakozott hálózatához. Azon kiemelt partnerek közé tartozik, akik a maximális három éttermet üzemeltethetnek. Keszthelyen, Zalaegerszegen, valamint Sopronban egységeiben közel 200 dolgozót foglalkoztat. Kimagasló munkájának köszönhetően éttermei forgalmát évről évre tudta növelni.
A hálózat két alkalommal választotta meg az Év Franchise Partnerének, keszthelyi étterme pedig 2010-ben az „Év Franchise Étterme” kitüntetésben részesült.

Az év fiatal sikeres franchise átvevője elismerést Dákai Zsófia, a J.PRESS franchise hálózat partnere vehette át.
Dákai Zsófia 2008-ban csatlakozott a hálózathoz. Tatabányán, Székesfehérváron és Veszprémben nyitott üzletet. 2011 nyarán átvette a Duna Plázában már működő egység üzemeltetését. A tavalyi évben a négy franchise üzletének árbevétele meghaladta a 100 millió Forintot, amely 25 százalékát teszi ki a hálózat franchise üzletei árbevételének.

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo