Biztosítást válságban is köt a magyar

Az UNION Biztosító több mint negyedével növelte díjbevételét 2009. első félévében. A társaság szerint ezzel üzleti stratégiájuk „meghozta gyümölcsét", hiszen a válság ellenére erőteljes díjbevétel növekedést mutatott a csökkenő biztosítási piacon.

A tavalyi első félévi 14 milliárd forintnál több mint negyedével (+27,4%) magasabb, 17,9 milliárd díjbevételt ért el az UNION Biztosító 2009 azonos időszakában - derül ki a társaság sajtóközleményéből. Az eredmény a vállalat nem-életbiztosítási üzletágának tulajdonítható, amely az elmúlt félévben az előző év hasonló időszakához képest megduplázódott és 12,6 milliárd forintos díjbevételt ért el. „Az UNION nem-életbiztosítási üzletágának erőteljes növekedésére épített stratégiája meghozta gyümölcsét, az UNION a csökkenő piac mellett is folyamatos növekedést tudott felmutatni, melyet visszaigazol az idén elnyert Superbrands és üzleti Business Superbrands díjak elnyerése is" - kommentálta a számadatokat Zsoldos Miklós, a társaság elnök-vezérigazgatója.

Az üzletágon belül minden szegmensben (gépjármű-, lakás-, kisvállalkozói vagyon- és felelősség, illetve ipari biztosítások területén) szignifikáns növekedést tudott felmutatni a társaság. A piaci tendenciának megfelelően az UNION életbiztosítási üzletágának teljesítménye - az egyszeri díjas módozatok miatt - csökkent, ám így is 5,2 milliárd forinttal járult hozzá a társaság összes díjbevételéhez.

Véleményvezér

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.
Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos

Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos 

Egyre nő a kapzsiság az oligarcháink világában.
Újabb orbáni illúzió ment füstbe

Újabb orbáni illúzió ment füstbe 

Az orosz békeszándék csak időhúzás.
Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo