Biztosítást válságban is köt a magyar

Az UNION Biztosító több mint negyedével növelte díjbevételét 2009. első félévében. A társaság szerint ezzel üzleti stratégiájuk „meghozta gyümölcsét", hiszen a válság ellenére erőteljes díjbevétel növekedést mutatott a csökkenő biztosítási piacon.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A tavalyi első félévi 14 milliárd forintnál több mint negyedével (+27,4%) magasabb, 17,9 milliárd díjbevételt ért el az UNION Biztosító 2009 azonos időszakában - derül ki a társaság sajtóközleményéből. Az eredmény a vállalat nem-életbiztosítási üzletágának tulajdonítható, amely az elmúlt félévben az előző év hasonló időszakához képest megduplázódott és 12,6 milliárd forintos díjbevételt ért el. „Az UNION nem-életbiztosítási üzletágának erőteljes növekedésére épített stratégiája meghozta gyümölcsét, az UNION a csökkenő piac mellett is folyamatos növekedést tudott felmutatni, melyet visszaigazol az idén elnyert Superbrands és üzleti Business Superbrands díjak elnyerése is" - kommentálta a számadatokat Zsoldos Miklós, a társaság elnök-vezérigazgatója.

Az üzletágon belül minden szegmensben (gépjármű-, lakás-, kisvállalkozói vagyon- és felelősség, illetve ipari biztosítások területén) szignifikáns növekedést tudott felmutatni a társaság. A piaci tendenciának megfelelően az UNION életbiztosítási üzletágának teljesítménye - az egyszeri díjas módozatok miatt - csökkent, ám így is 5,2 milliárd forinttal járult hozzá a társaság összes díjbevételéhez.

Véleményvezér

Magyartól rettegnek az oroszok

Magyartól rettegnek az oroszok 

A magyar név megint szép lesz, legalábbis Ukrajnában már az.
Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo