Biztosítást válságban is köt a magyar

Az UNION Biztosító több mint negyedével növelte díjbevételét 2009. első félévében. A társaság szerint ezzel üzleti stratégiájuk „meghozta gyümölcsét", hiszen a válság ellenére erőteljes díjbevétel növekedést mutatott a csökkenő biztosítási piacon.

A tavalyi első félévi 14 milliárd forintnál több mint negyedével (+27,4%) magasabb, 17,9 milliárd díjbevételt ért el az UNION Biztosító 2009 azonos időszakában - derül ki a társaság sajtóközleményéből. Az eredmény a vállalat nem-életbiztosítási üzletágának tulajdonítható, amely az elmúlt félévben az előző év hasonló időszakához képest megduplázódott és 12,6 milliárd forintos díjbevételt ért el. „Az UNION nem-életbiztosítási üzletágának erőteljes növekedésére épített stratégiája meghozta gyümölcsét, az UNION a csökkenő piac mellett is folyamatos növekedést tudott felmutatni, melyet visszaigazol az idén elnyert Superbrands és üzleti Business Superbrands díjak elnyerése is" - kommentálta a számadatokat Zsoldos Miklós, a társaság elnök-vezérigazgatója.

Az üzletágon belül minden szegmensben (gépjármű-, lakás-, kisvállalkozói vagyon- és felelősség, illetve ipari biztosítások területén) szignifikáns növekedést tudott felmutatni a társaság. A piaci tendenciának megfelelően az UNION életbiztosítási üzletágának teljesítménye - az egyszeri díjas módozatok miatt - csökkent, ám így is 5,2 milliárd forinttal járult hozzá a társaság összes díjbevételéhez.

Véleményvezér

Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.
Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo