Augusztus 10-ig jelentkezhet a legnépszerűbb képzésre!

A Károly Róbert Főiskola újonnan akkreditált, egyetemi szintű, Turizmus-menedzsment Mesterképzést indít a 2009-2010-es tanévben. Az új szak első körben az augusztus 10-ig tartó pótfelvételi időszak során kerül meghirdetésre. Az intézmény a többi főiskolával és egyetemmel szemben nagy előnyt tudhat magáénak azáltal, hogy államilag finanszírozott képzési helyeket is biztosít a jelentkezők számára.


A Károly Róbert Főiskola, mint oktatási és tudáscentrum 47 éves múltra tekint vissza, mely idő alatt a közgazdasági, az agrárgazdasági, illetve a környezet- és vidékfejlesztési felsőfokú képzésekről kikerülő friss munkavállalók a hazai és az európai munkaerőpiacon egyaránt bizonyították versenyképességüket.

A 2009-2010-es tanévet megelőző lelkesedés nem maradt el a korábbi években megszokottól, az iskola ismét többszörös túljelentkezéssel büszkélkedhetett már a felvételi procedúra befejezése előtt. Dr. Magda Sándor az intézmény rektora elmondta, hogy nagy reményeket fűz a most induló új Turizmus-menedzsment mesterképzés beindításához, mellyel az intézmény hozzá kíván járulni a magyarországi szállodaiparban és turizmusban dolgozók szakértelmének folyamatos fejlesztéséhez.  Az új szak nappali és levelező tagozaton is elérhető. Bővebb információkért kattintson ide.

A 2009-es felvételi adatok is a turizmus-vendéglátás szakok iránt már megszokott keresletet tükrözik: a legnépszerűbbnek tartott szakra több mint ötezren jelentkeztek országos szinten, a legalacsonyabb felvételi határ 352 pont volt.

A főiskola modern, innovatív és a mindenkori munkaerő piaci kereslethez jól alkalmazkodni tudó felsőoktatási intézményként működik. Folyamatosan megújuló szakok, gyakorlatorientált képzések valamint megnyert oktatási, innovációs és K+F pályázatok hosszú sora garantálják a naprakész tudás megszerzésének lehetőségét az itt tanulók számára.

A Károly Róbert Főiskola nevéhez is fűződik a 2008-ban létrehozott „Zöld utak" Turisztikai- és Vendéglátási Innovációs Klaszter, amely az észak-magyarországi régió elengedhetetlen ágazat-specifikus fejlesztésén munkálkodik. Alapvető célja a turizmus és vendéglátás szolgáltatás- és tevékenységrendszerének tudományos igényű feltárása, innovatív fejlesztése, összehangolt és koordinált működtetése, valamint az ágazat hatékonyságának, versenyképességének és eredményességének növelése. A Klaszter céljai elérése érdekében együttműködik hazai és külföldi partnerszervezetekkel, nagy hangsúlyt fektetve a turizmus és vendéglátás tevékenységében az esélyegyenlőség és egyenlő bánásmód elveinek és gyakorlatának érvényesülésére, a hátrányos helyzetben lévők boldogulására egyéni, közösségi és gazdasági területeken egyaránt.

A Klaszter és a Károly Róbert Főiskola közös célja, hogy elősegítse a turizmus és vendéglátás szereplőinek gazdálkodási valamint üzleti működés terén való innovációját, a hatékony szakmaközi munkakapcsolatok kialakítását. Bővebb információ főiskola weboldalán.

Véleményvezér

Magyar Péter nagy találatot vitt be a köztársasági elnöknek

Magyar Péter nagy találatot vitt be a köztársasági elnöknek 

A köztársasági elnök nyugodtan találkozhat politikusokkal, nem ez dönti el a függetlenségét.
Több mint 400 százalékos haszonnal árulják a kereskedők a szabolcsi almát

Több mint 400 százalékos haszonnal árulják a kereskedők a szabolcsi almát 

Nehéz a sorsa az almatermelőknek és a vásárlóknak, bezzeg a kereskedők.
Hadházy Ákos szerint öt és fél éve tehetetlenkedik az Ügyészség Orbán Viktor fogásza ügyében

Hadházy Ákos szerint öt és fél éve tehetetlenkedik az Ügyészség Orbán Viktor fogásza ügyében 

Iszonyúan keresik az igazságot az Ügyészségen, csak nem találják.
Rekordot döntött a külföldieknek kiadott magyarországi tartózkodási engedélyek száma

Rekordot döntött a külföldieknek kiadott magyarországi tartózkodási engedélyek száma 

Több tízezer ázsiai érkezett Magyarországra egyetlen év alatt.
Elképesztően nagy minimálbér-emelést terveznek

Elképesztően nagy minimálbér-emelést terveznek 

Jön az ezer euró feletti minimálbér.
Újabb fordulóponthoz érkezett az ukrajnai háború

Újabb fordulóponthoz érkezett az ukrajnai háború 

Egyre durvul a háború.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo