Az áruházi bútorok és a nagy nagyhírű és magas áru dizájnmárkák közötti hazai rést kívánja betölteni a Szabadság téren első üzletét megnyitó Flairspring. Az általuk forgalmazott népszerű amerikai lakberendezési márkák (La-z-boy, Uttermost) révén újdonságot hoznak be a magyar piacra.
Mindkét nagy nevű céggel kizárólagos importőrként kötöttek megállapodást, ami lehetővé teszi, a két magyar és a vietnami származású, de magát leginkább hazánkban otthon érző tulajdonosoknak, hogy nagyobb léptékben gondolkodhassanak. Augusztus végére tervezik a második, budai üzlet megnyitását, hosszabb távon pedig régiós központként tekintenek Budapestre. Elmondásuk szerint a választásuk nem csak magyar kötődéseik miatt esett rá, hanem azért is, mert kiváló logisztikai központként megfelelő alapot szolgáltat számukra a terjeszkedéshez.
A koncepció fontos eleme, hogy - itthon csak az áruházakban megszokotthoz hasonlóan - nagy raktárkészlettel rendelkezzenek, így más dizájnboltoktól eltérően nem kell majd heteket, hónapokat várnia a vásárlónak a kiválasztott darabokra.
A tulajdonosok világszemlélete is erősen meghatározza azt, hogy milyen üzletet képzeltek el maguknak. Kiemelten fontos szerepet tulajdonítanak az ügyfélszolgálatnak, amely sok esetben sajnos elmarad a nemzetközi szinten elvárt színvonaltól. A hozzáértő, a vevőket a választásban segítő eladók a barátságos légkör egyaránt fontos szempont és, hogy a minőséget a majdani hálózat minden tagjánál is garantálni tudják, ragaszkodnak ahhoz, hogy minden üzletet maguk üzemeltessenek. Fontosnak tartják az együttműködések kialakítását is, ezért a tervek szerint képző-és iparművészek kapnak majd lehetőséget, hogy az üzletekben saját alkotásaikat bemutathassák.
A személyes kötődések sem maradnak ajtón kívül. Az öt befogadott kutyát nevelő tulajdonos párnak köszönhetően az elegáns üzletbe szabad a bejárás a négylábúaknak, a vállalkozás pedig az üzlet ünnepélyes megnyitóján adománygyűjtést rendezett a Herosz Budapesti Állatotthona állatmenhely javára.