Amerikai módi magyar módra

Amerikai lakberendezési márkák kizárólagos forgalmazójaként nyitott meg nemrég a Flairspring, melynek tulajdonosai már a további terjeszkedésen gondolkodnak, aminek során Budapest az új márka regionális központjává válna.

 


Kép:Flairspring

Az áruházi bútorok és a nagy nagyhírű és magas áru dizájnmárkák közötti hazai rést kívánja betölteni a Szabadság téren első üzletét megnyitó Flairspring. Az általuk forgalmazott népszerű amerikai lakberendezési márkák (La-z-boy, Uttermost) révén újdonságot hoznak be a magyar piacra.

Mindkét nagy nevű céggel kizárólagos importőrként kötöttek megállapodást, ami lehetővé teszi, a két magyar és a vietnami származású, de magát leginkább hazánkban otthon érző tulajdonosoknak, hogy nagyobb léptékben gondolkodhassanak. Augusztus végére tervezik a második, budai üzlet megnyitását, hosszabb távon pedig régiós központként tekintenek Budapestre. Elmondásuk szerint a választásuk nem csak magyar kötődéseik miatt esett rá, hanem azért is, mert kiváló logisztikai központként megfelelő alapot szolgáltat számukra a terjeszkedéshez.

A koncepció fontos eleme, hogy - itthon csak az áruházakban megszokotthoz hasonlóan - nagy raktárkészlettel rendelkezzenek, így más dizájnboltoktól eltérően nem kell majd heteket, hónapokat várnia a vásárlónak a kiválasztott darabokra.

Kiemelten fontos szerepet tulajdonítanak az ügyfélszolgálatnak, amely sok esetben sajnos elmarad a nemzetközi szinten elvárt színvonaltól

A tulajdonosok világszemlélete is erősen meghatározza azt, hogy milyen üzletet képzeltek el maguknak. Kiemelten fontos szerepet tulajdonítanak az ügyfélszolgálatnak, amely sok esetben sajnos elmarad a nemzetközi szinten elvárt színvonaltól. A hozzáértő, a vevőket a választásban segítő eladók a barátságos légkör egyaránt fontos szempont és, hogy a minőséget a majdani hálózat minden tagjánál is garantálni tudják, ragaszkodnak ahhoz, hogy minden üzletet maguk üzemeltessenek. Fontosnak tartják az együttműködések kialakítását is, ezért a tervek szerint képző-és iparművészek kapnak majd lehetőséget, hogy az üzletekben saját alkotásaikat bemutathassák.

A személyes kötődések sem maradnak ajtón kívül. Az öt befogadott kutyát nevelő tulajdonos párnak köszönhetően az elegáns üzletbe szabad a bejárás a négylábúaknak, a vállalkozás pedig az üzlet ünnepélyes megnyitóján adománygyűjtést rendezett a Herosz Budapesti Állatotthona állatmenhely javára.

Véleményvezér

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.
Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok

Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok 

EU-párti győzelem a moldovai választásokon.
Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött

Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött 

Elfajzott-e a Fidesz, ez a kérdés uralja a közbeszédet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo