Az európai menedzselt nyomtatási szolgáltatások piacának szállítói környezetét vizsgáló jelentés áttekintés nyújt a nagyvállalati MPS piacra jellemző verseny és növekedés jelenlegi helyzetéről, valamint kiemeli a vezető MPS szállítók erősségeit és gyenge pontjait. A vizsgálatban értékelt szállítók aszerint kerültek kiválasztásra, hogy milyen tapasztalatokkal és tudással rendelkeznek az MPS szolgáltatások nyújtásában, valamint milyen földrajzi lefedettséggel bírnak Európában. A Quocirca piaci részesedésük és szolgáltatáskínálatuk szerint rangsorolta a szállítókat.
A piacvezető pozíció odaítélésével az elemzőcég elismerte a HP stratégiai látásmódját és az Európa-szerte elérhető MPS szolgáltatáskínálatának mélységét. Azt a jelentős beruházást is díjazta, amellyel a HP MPS portfólióját és infrastruktúráját továbbfejlesztve különböző kiegészítő szolgáltatásokkal is megjelent a piacon (pl. üzleti folyamatok kiszervezése, ügyvitel, dokumentum outsourcing).
Az előnyök túlmutatnak a profiton
Arnold Marty, a HP IPG menedzselt nagyvállalati megoldásokért felelős alelnökének és ügyvezető igazgatójának véleménye szerint a jelentésben a Quocirca elismerte a HP vezető szerepét az egyre nagyobb teret hódító MPS szektorban.
„A HP jelenleg több mint 2700 ügyfél nyomtatási környezetét menedzseli a világon, azon belül pedig mintegy ezer intézményét az EMEA-régióban. Tevékenységünknek köszönhetően ügyfeleink nyomtatási költségeik 28-48%-át takaríthatják meg." - tette hozzá.
Marty elmondása szerint az ügyfelek egyre inkább olyan stratégiai üzleti döntésnek tekintik az MPS-t, amelynek előnyei túlmutatnak a profiton.
„A Caja de Madrid 15%-kal csökkentette papírfogyasztását, mióta tavaly a HP-val közösen elindította MPS programját. Ez a megtakarított papírmennyiség közel 12 ezer fának felel meg. A Logica informatikai szolgáltató cég 32%-kal mérsékelte a nyomtatási tevékenységekhez kapcsolódó energiafogyasztást a HP MPS alkalmazásával. A HP vertikális ügyviteli megoldásaival a bankok gyorsabban és pontosabban tudják feldolgozni a hiteligényléseket, a biztosítótársaságok hamarabb reagálhatnak a kárigényekre, a bíróságok pedig hatékonyabban tudják kezelni a peres ügyeket." - tette hozzá Marty.