A legsikeresebb üzleti innovációk 2014-ben

Második alkalommal pályázhattak a vállalkozások az Üzletfejlesztési Díjra. Az elismeréssel az Üzletfejlesztési Portál célja, hogy bemutassa az adott év leginnovatívabb kis- és közepes vállalkozásait, valamint felhívja a figyelmet az innováció fontosságára és a gazdaságra gyakorolt pozitív hatásaira. A 2014-ben nevezett magyar vállalkozások közül a független szakmai zsűri az első három helyezettet díjazta, további három pályázót pedig oklevéllel ismert el.

Kép: Pixabay

2014 leginnovatívabb üzletfejlesztése a hazai startup által létrehozott BCONHUNT platform, illetve annak első okostelefonos alkalmazása, a BCONSHOP. A legújabb technológiai megoldásokra – iBeacon, BLE 4.0 – épülő mobilmarketing-alapú vásárlásösztönző rendszer egyszerre nyújt megoldást a kiskereskedelmi szereplők, illetve a vásárlók megváltozott igényeire. Az ingyenes mobil applikáció (BCONSHOP) letöltésével testreszabott, exkluzív kedvezményekhez jutnak a felhasználók, azaz a vásárlók. A kiskereskedelmi üzletláncoknak pedig egy rendkívül jól célozható, precízen mérhető és nem utolsó sorban az összezsugorodott marketing büdzsékben is elhelyezhető vásárlásösztönző platformot (BCONHUNT) biztosít, amellyel növelhetik üzletük forgalmát.

Az Üzletfejlesztési Portál 2013-ban indította útjára az Üzletfejlesztési Díjat. A kiírók célja, hogy lehetővé tegyék a pályázó vállalatok számára az innovatív ötletek megvalósításával, piacra léptetésével kapcsolatos tanulást, növelve ezzel versenyképességüket. A díj különlegessége, hogy a pályázók egy innovációs átvilágítás keretében objektív visszajelzést kaphatnak az üzleti újdonságok létrehozásával kapcsolatos folyamataik erősségeire és fejlesztendő területeire vonatkozóan.

„Bízunk benne, hogy az innováció fontosságát egyre több cég ismeri fel és évről-évre több jelentkezőt üdvözölhetünk az Üzletfejlesztési Díj pályázói között” – mondta el Fodor Zoltán az Üzletfejlesztési Portál főszerkesztője. „A díj független, szakmai kezdeményezés, amely egy vállalkozás üzletfejlesztését, üzleti innovációs eredményeit mutatja be, és minden olyan szervezetnek szól, ahol eredményes termékfejlesztéssel, szolgáltatásfejlesztéssel, szervezetfejlesztéssel, üzletfejlesztéssel vagy üzleti innovációval foglalkoznak” – tette hozzá Fodor Zoltán.

Pályázni lehetett új termékkel, új szolgáltatással, a marketinget, vállalati stratégiát, folyamatokat érintő, vagy technológiai innovációval, új és innovatív kommunikációs megoldással, a piaci eredményességet elősegítő szervezeti változtatással (új szervezet, kultúraváltás, stb.) vagy új üzleti modellel.

A zsűri tagjai:

Schwarz Gábor, üzletember, a USTREAM volt nemzetközi üzletfejlesztési és értékesítési igazgatója

Bundik Csaba, az EuroCham Vietnam Ltd. ügyvezető igazgatója

Fodor Zoltán, az Üzletfejlesztési Portál főszerkesztője

Díjazottak:

1. BCONHUNT Kft.

2. FŐTÁV Zrt.

3. KIDSOASIS Kft.

Elismerő oklevelet kaptak:

repara.hu Kft.

MultiSoft Kft.

StreamPUNK Kft.

Véleményvezér

Aranyat fognak érni a munkaerőpiacon a nyugdíjas 3, vagy több gyermekes nagymamák

Aranyat fognak érni a munkaerőpiacon a nyugdíjas 3, vagy több gyermekes nagymamák 

A szavazatszerző kampányban nem biztos, hogy mindent jól átgondoltak.
Trump matekja nem stimmel

Trump matekja nem stimmel 

Mit szólnak a befektetők Trump vámjaihoz?
Kísértetbölcsődét talált Hadházy Ákos

Kísértetbölcsődét talált Hadházy Ákos 

Semmi nincs biztonságban, ami mozdítható.
Elképesztő luxusban élnek a NER-cicák, erről közölt képeket Hadházy Ákos

Elképesztő luxusban élnek a NER-cicák, erről közölt képeket Hadházy Ákos 

Jól megy a NER körüli hölgyeknek. Méghogy nem szeretik a gyengébb nemet a fideszesek.
Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet

Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet  

A két ország újabb listán ver minket. 
A magyar idősek számíthatnak a legrövidebb élettartamra az EU-ban

A magyar idősek számíthatnak a legrövidebb élettartamra az EU-ban  

Még Bulgáriában és Romániában is tovább élnek az idősek. 


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo