Komoly kitörési lehetőség előtt áll az Antavo csapata. A szegedi vállalkozás online marketing szoftverét már most 18 nyelven használják a világ 90 országában. Az Antavo lényege, hogy segítségével mindössze néhány kattintással bárki készíthet online promóciós kampányokat. A promócióhoz szükséges képek és szövegek feltöltését követően szinte azonnal indulhatnak a webes nyereményjátékok, közösségi ajánlatok vagy kupon akciók.
- Az Antavo használatához nem szükséges informatikai tudás - magyarázza Szabó Zsuzsi, a cég marketingese. - A szoftver segítségével hatékonyabban lehet elérni a vásárlókat, hiszen a promóciók egyszerre jelenhetnek meg ügyfeleink Facebook-oldalán, saját weboldalán, vagy akár egy microsite-on is.
A szegedi csapat nemrég jelentkezett Európa legjobb hírű befektetési és mentorálási programjára, a Seedcampre. Egy rövid üzleti terv elküldése után az Antavo bekerült a program tel-avivi eseményére, ami eddig mindössze három magyar startupnak sikerült. A helyszínen félnapos felkészülést követően 17 hasonló startup vállalkozással együtt mintegy három percben prezentálhatták az általuk fejlesztett szoftver előnyeit.
A Seedcamp startup szakemberei befektetésre érdemesnek találták az Antavot, így fennállásuk során először fektettek be magyar vállalkozásba. Ez anyagi előnyök mellett komoly nemzetközi kapcsolatrendszerrel is felvértezte a céget.
- Éltünk a lehetőséggel, és a csapat egy részével kiköltöztünk Londonba. - meséli Kecsmár Attila, az Antavo ügyvezetője. - London Európa startup fővárosa, nagyon sokat tanulhatunk itt, befektetőkkel és szakemberekkel találkozunk, akik segítik a munkánkat. - Közben folyamatosan tartjuk a kapcsolatot a Szegedről dolgozó programozókkal, terveik szerint ugyanis a csongrádi megyeszékhelyen szeretnék tartani a fejlesztést Csarnai Gábor vezető fejlesztő vezetésével.