Zero waste cikkek


Kommunista nélkülözés ihlette Brooklyn első csomagolásmentes élelmiszerboltját

Kommunista nélkülözés ihlette Brooklyn első csomagolásmentes élelmiszerboltját 

A zéró hulladék háztartás koncepciójának középpontjában a precycle elve áll: vagyis csak azt veszem meg, amit használok és elfogyasztok, nem kell kidobnom semmit. Így nem kell eljutni a recycle-hoz sem, vagyis megspóroljuk az újrahasznosítást. Hogyan lehetséges ez? Csomagolás nélküli boltokkal. Amik lassan, de biztosan egyre inkább terjednek a világban.
Körforgásos gazdaság: ez lesz a fenntarthatóság fősodra

Körforgásos gazdaság: ez lesz a fenntarthatóság fősodra 

Az üzleti szféra zöldülése eddig elsősorban az üvegházgázemisszió csökkentésére irányult. Az új korszellem azonban már a legkülönfélébb szennyező anyagok környezetbe bocsátásának megelőzésére irányul. Hogyan lehet úgy termelni és fogyasztani, hogy a cégek, városok és kormányok megoldják a minden keletkező hulladék újrafeldolgozását?
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kötelező töltőpont-telepítés: aki jól csinálja, sokat nyerhet rajta

Kötelező töltőpont-telepítés: aki jól csinálja, sokat nyerhet rajta 

Egyszerre jelent jogszabályi terhet és piaci lehetőséget az elektromos autók terjedése.

Pénzszerzés

Ilyet még nem láttunk: mindent letartolt az Otthon Start

Ilyet még nem láttunk: mindent letartolt az Otthon Start  

Októberben 257,57 milliárd forint összegben kötöttek a magyarok lakáshitel szerződést. Ekkora még sosem volt a volumen egyetlen hónapban sem.

Klímablog

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek  

A Jedlik Ányos Program akár 1 milliárd forintos vissza nem térítendő támogatást kínál energiatárolók telepítésére, amelyet társasági adókedvezménnyel is kombinálhatnak a cégek.

Infokom

Elveszett cégek a digitális világban

Elveszett cégek a digitális világban 

A kisvállalkozásoknak a gyakorlati útmutatás hiányzik az MI használatához egy kutatás szerint.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo