Y combinator cikkek

Startupnevelés Budapesten: pénz van bőven, csak vezetői kaliber nincs
Ismerjük azt a kevés sikersztorit, ami innen indult. Ustream, Bitrise, Prezi. De mi kell ahhoz, hogy több cég járjon a nyomdokukban és hogy egy nap akár magyar alapítású unikornis is szárnyaljon a világgazdaságban? A hazai startupok nagy része a magvető tőkén sem jutott túl, olyan kaliberű alapítók pedig nem tódulnak ki az egyetemekről, akik világvállalatot tudnának építeni. A hazai helyzetről vitatkoztak szakemberek a Startup Safari Budapest 2019 jegyében rendezett dispután a BGE Labon.

Elektromos repülőkre vált az EasyJet
Nemcsak az autóközlekedés áll át a villanyüzemű járművekre. Tíz éven belül elektromos meghajtású repülőken kívánja szállítania utasközönségét az EasyJet. Miért nem a nagy légitársaságok jelentenek be ilyesmit? Mert egyelőre csak kétszemélyes kisrepülőgép képes felszállni a levegőbe tisztán elektromos meghajtással. De a fapados légitársaság optimista.