Voice over cikkek


5 ok, amiért a Hangalámondás (voice-over) jelenti a reklám jövőjét

5 ok, amiért a Hangalámondás (voice-over) jelenti a reklám jövőjét 

Egy karakter vagy egy ötlet megértéséhez az embereknek legtöbbször többre van szükségük egy egyszerű magyarázatnál. Az emberek képesek együtt érezni másokkal és kapcsolatba lépni az őket meghaladó entitásokkal. Mivel a hanggal közvetítjük az üzenetet, a hangalámondó művész mindent megváltoztathat egy videóban. A videón kívül is kapcsolatba léphetnek a közönséggel.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Kiszámolták, mennyit lehet spórolni az alapszámla díjmentességével

Kiszámolták, mennyit lehet spórolni az alapszámla díjmentességével 

Az alapszámlának mindaddig elengedik a havi díját, amíg az infláció nem csökken három egymást követő hónapban 4 százalék alá.

Társadalom

Elkeserítő statisztika: Magyarországon dolgozik a legkevesebb női kutató

Elkeserítő statisztika: Magyarországon dolgozik a legkevesebb női kutató  

Mérnök leszel vagy kutató? Sajnos, ez a kérdés még mindig ritkán hangzik el a pályaválasztás előtt álló fiatal lányok körében.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo