Vidékfejlesztési minisztérium cikkek


Az agrárium és a környezetvédelem nagy találkozása

Az agrárium és a környezetvédelem nagy találkozása 

A Nemzeti Vidékstratégia célja, hogy megállítsák az agrárium és a vidék hanyatlását, javítsák az ottani életminőséget, és megteremtsék a minőségi mezőgazdasági termelés feltételeit – mondta Szabó Teréz Krisztina, az FM Környezetfejlesztési Főosztályának osztályvezetője. A legfontosabb feladat a talaj minőségének megőrzése, de fontos az ökogazdaságokra koncentrálni is.
Itt a nyár, jön a dinnyekartell?

Itt a nyár, jön a dinnyekartell? 

Csak szakmai egyeztetés lesz – közölte a Vidékfejlesztési Minisztérium, miután Budai Gyula államtitkár úgy nyilatkozott, hogy a tavalyi nagy botrányt kiváltott dinnyeügy után idén ismét egyeztet a termelőkkel és a kereskedőkkel.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Az önkormányzatokat ünnepelte az OTP

Az önkormányzatokat ünnepelte az OTP 

Megrendezte Önkormányzati Fórum rendezvényét az OTP.
Konfliktusok helyett kontinuitás: mit adhat a bizalmi vagyonkezelés?

Konfliktusok helyett kontinuitás: mit adhat a bizalmi vagyonkezelés? 

Kár lenne pusztán adóoptimalizációs eszközként tekinteni a bizalmi vagyonkezelésre, hiszen sokkal több ennél.

Pénzszerzés

MÁV: nagy változás jön a pótdíjaknál – már csütörtöktől

MÁV: nagy változás jön a pótdíjaknál – már csütörtöktől  

Egységesen 25 ezer forint lesz a pótdíj összege a fedélzeten és a csekken történő fizetésnél is.

Adózás

Jogvesztő határidőre figyelmeztetik a cégeket

Jogvesztő határidőre figyelmeztetik a cégeket  

November 20-ig nyújthatják be kérelmüket azok a vállalkozások, amelyek 2026-tól a csoportos társasági adóalanyiság rendszerét szeretnék választani.

Jogi kisokos

Lakást venni tervezőasztalról? Új világ kezdődhet

Lakást venni tervezőasztalról? Új világ kezdődhet  

Új lakások építésekor elterjedt gyakorlattá vált azok tervezőasztalról történő értékesítése.

Klímablog

Ők a Fenntartható jövőért díj idei díjazottjai

Ők a Fenntartható jövőért díj idei díjazottjai 

Soha nem volt olyan fontos, hogy a vezetők, vállalatok a rendszerszintű változások élére álljanak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo