Vevőszolgálat cikkek


Nem lehet feláras a vevőszolgálatot hívni

Nem lehet feláras a vevőszolgálatot hívni 

Egy eladó, vagy szolgáltató által működtetett vevőszolgálati telefonvonal hívásának költsége nem haladhatja meg egy helyi vezetékes telefonvonalra, vagy belföldi mobiltelefonra irányuló hívás költségét - mondta ki ítéletében az Európai Unió Bírósága.
Tényleg megéri szeretni az ügyfelet

Tényleg megéri szeretni az ügyfelet 

Akár 10-30%-kal is nőhet egy cég árbevétele a vevőkiszolgálás színvonalának fejlesztését követően egy friss felmérés eredményei szerint. Egyre többen ismerik fel, de sok helyen még nem foglalkoznak ilyen fejlesztéssel.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Jönnek az olcsóbb bankszámlák

Jönnek az olcsóbb bankszámlák 

Jövőre a bankunk megmondja, hogy melyik számlájával tudnánk spórolni.

Infokom

Érkezik a nagy sebességű internet

Érkezik a nagy sebességű internet  

2030-ra az ország minden részében elérhetővé válik a gigabit-képes hálózat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo