Vevőszolgálat cikkek


Nem lehet feláras a vevőszolgálatot hívni

Nem lehet feláras a vevőszolgálatot hívni 

Egy eladó, vagy szolgáltató által működtetett vevőszolgálati telefonvonal hívásának költsége nem haladhatja meg egy helyi vezetékes telefonvonalra, vagy belföldi mobiltelefonra irányuló hívás költségét - mondta ki ítéletében az Európai Unió Bírósága.
Tényleg megéri szeretni az ügyfelet

Tényleg megéri szeretni az ügyfelet 

Akár 10-30%-kal is nőhet egy cég árbevétele a vevőkiszolgálás színvonalának fejlesztését követően egy friss felmérés eredményei szerint. Egyre többen ismerik fel, de sok helyen még nem foglalkoznak ilyen fejlesztéssel.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Égető szüksége van a cégeknek az államilag támogatott lízingkonstrukciókra

Égető szüksége van a cégeknek az államilag támogatott lízingkonstrukciókra  

A hazai lízingpiac 2025 első félévében enyhe növekedést mutatott a finanszírozott összeg tekintetében, miközben a szerződések száma visszaesett.

Adózás

Mérsékelni kellene a legkisebb cégek és az egyéni vállalkozók adóterheit

Mérsékelni kellene a legkisebb cégek és az egyéni vállalkozók adóterheit 

Az áfa alanyi adómentesség értékhatárának további többlépcsős emelését javasolja a Kamara.

Cégblog

Kiben bízz, ha mindenki mást mond?

Kiben bízz, ha mindenki mást mond? 

Az internet által az emberiség történetében először jutottunk el oda, hogy bárki szinte bármiről bármikor információhoz juthat.

Társadalom

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo