Vasárnap cikkek


Újra jöhet a vasárnapi boltzár?

Újra jöhet a vasárnapi boltzár? 

Az elszabadult áram- és gázárak miatt ma már a teljes vasárnapi boltzár is indokolt lenne.
A magyar fogyasztónak kell a vasárnap

A magyar fogyasztónak kell a vasárnap 

A magyarok 48 százaléka, 1,9 millió család vásárol vasárnap - derült ki a TNS Hoffmann által végzett országos felmérésből. A május második hetében lezajlott kutatásból megtudhatjuk azt is, hogy a vasárnapi vásárlók által elköltött alkalmanként átlag 12.500-15.000 Ft alapján a törvénytervezet által érintett éves forgalom is százmilliárdos nagyságrendű lehet.
Vásárolni máskor is lehet : nem enged a vasárnapból a KDNP

Vásárolni máskor is lehet : nem enged a vasárnapból a KDNP 

A Kereszténydemokrata Néppárt (KDNP) mindenképpen reális kompromisszumot szeretne a szabad vasárnap ügyében. Stágel Bence, a kisebbik kormánypárt országgyűlési képviselője a vasárnapi zárva tartással érintett kereskedelmi üzletek pontos körének meghatározásában, illetve a családi vállalkozások előnyben részesítésénél látott elsősorban lehetőséget.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Már ereszt az Otthon Start lufi

Már ereszt az Otthon Start lufi 

A Bank360 az Otthon Start Programmal kapcsolatos érdeklődés alakulását vizsgálta meg a program bejelentése, illetve tényleges indulása óta eltelt időszakban.

Adózás

Áfahiányt talált a NAV – bajba került egy cég

Áfahiányt talált a NAV – bajba került egy cég 

Sétarepülést kínáló cég helytelen adózási gyakorlatát tárta fel a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) – közölte a hivatal.

Cégblog

Erre figyelnek az év végén a cégek igazán

Erre figyelnek az év végén a cégek igazán 

Az év végi bér- és adótervezési időszakban a vállalatok egyre nagyobb figyelmet fordítanak a költségek optimalizálására.

Infokom

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek  

A kisebb cégek járnak élen a napi szintű AI-használatban, de gyakori, hogy a dolgozók saját zsebből fizetnek elő a prémium funkciókra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo