Vállalati trendek cikkek


Miként alakítja át a vállalati kommunikációt a járvány?

Miként alakítja át a vállalati kommunikációt a járvány? 

A kommunikáció nem csak a járvány alatt kiemelkedően fontos, de a járvány lecsengése után is kulcsfontosságú marad. Ben Petter, a Grayling 11 közép-kelet-európai irodáját felügyelő igazgatója összefoglalta a 2007–2008 utáni évek pénzügyi válságból szerzett tapasztalatai alapján, milyen változásokra számíthatunk a vállalati kommunikációt illetően Közép- és Kelet-Európában.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Már 29 forintért is moshat a magyar

Már 29 forintért is moshat a magyar 

Mosószereket, mosóporokat és mosókapszulákat tesztelt a fogyasztóvédelmi hatóság.

Jogi kisokos

Hatalmas tockost kapott Trump

Hatalmas tockost kapott Trump 

Fehér Ház: az Egyesült Államok végét jelentené, amennyiben el kellene törölni a Trump-adminisztráció vámjait.

Klímablog

Milliárdok áramlanak a zöld átállásba

Milliárdok áramlanak a zöld átállásba 

A megújuló energiába fektetett beruházások jelentik a globális tőkepiaci növekedés egyik legfontosabb motorját.

Gazdaság

Újabb rekord a magyar tőzsdén

Újabb rekord a magyar tőzsdén 

Befektetői óvatosság mellett is új rekordok a magyar tőzsdén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo