Vállalati kommunikáció cikkek


Lesújtóan hat a járvány a munkavállalók hangulatára

Lesújtóan hat a járvány a munkavállalók hangulatára 

Nagyot fordult a munka világa az elmúlt egy évben: miközben sokan továbbra is az irodákban birkóznak meg a maszkviseléssel és a koronavírus tesztekkel, még többen hosszú hónapok óta dolgoznak home office-ban annak minden előnyével és hátrányával együtt. Bizonytalanság, pandémiás fáradtság, kiégés – valamelyiket szinte minden magyar saját bőrén is tapasztalhatta, ez pedig a vezetőket és a hagyományos „főnök” szerepkört is megkérdőjelezte. Ki lehet sikeres vezető a COVID-érában és milyen soft skillek elengedhetetlenek a széthulló csapatok összetartásához és a fluktuáció megállításához?
Alapvetően változtatta meg a vállalatok működését a járvány

Alapvetően változtatta meg a vállalatok működését a járvány 

A koronavírus miatt bevezetett veszélyhelyzetben a cégek 45 százaléka vezetett be valamilyen újítást a belső kommunikáció támogatása és megkönnyítése érdekében – derült ki a Trenkwalder felméréséből. A belső kommunikációs applikációkat fejlesztő Blue Colibri startup cég kutatása arra világít rá, hogy a fejlesztések fókusza az email-alapú eszközökről egyre inkább a mobiltelefon-alapú applikációkra helyeződik át.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Pénzszerzés

Nincsenek könnyű helyzetben a munkaerőpiacra visszatérő kismamák

Nincsenek könnyű helyzetben a munkaerőpiacra visszatérő kismamák  

Az elmúlt két évben többszörösére nőtt a szövetkezeti foglalkoztatásban dolgozó kismamák száma.

Adózás

Változás a globális minimumadónál

Változás a globális minimumadónál  

Jövőre már központilag nyújthatják be a multik a globális minimumadó bevallását.

Cégblog

Viszik az iPhone-okat, mint a cukrot

Viszik az iPhone-okat, mint a cukrot  

A várakozásoknál jobb második negyedéves eredményről számolt be az Apple.

Klímablog

Porszívó vásárlásnál sem viccelnek a magyarok

Porszívó vásárlásnál sem viccelnek a magyarok  

Az ár-érték arány a legfontosabb szempont a magyarok körében amikor háztartási takarítóeszközt vásárolnak.

Infokom

Az irodai dolgozók már most a gépekre bíznák a munkát

Az irodai dolgozók már most a gépekre bíznák a munkát  

Az automatizáció már nemcsak a gyártósorokon, hanem a hétköznapi irodai munkakörökben is egyre több feladatot képes ellátni.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo