útépítés cikkek


Világrekord, 3,5 kilométer földutat újítottunk fel 620 millió forintért

Világrekord, 3,5 kilométer földutat újítottunk fel 620 millió forintért 

Félreértés ne essék, nem egy autósztráda alapozásáról van szó. Egy mindössze 2 méter széles ösvényről beszélünk.
Ennyi turista még nem járt Magyarországon

Ennyi turista még nem járt Magyarországon 

Sosem tapasztalt léptékű fejlesztések zajlanak évről-évre és az idén is jelentős beruházások várhatók a turizmusban – hangoztatta sajtótájékoztatóján Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója. 2017-ben minden idők legjobb turisztikai évét könyvelhettük el – mondta. 
Bukjuk az idei költségvetést?

Bukjuk az idei költségvetést? 

Az Európai Bizottság a magyarországi útépítési pályázatok kiírását kifogásolja, Lázár János és Johannes Hahn jövő heti brüsszeli találkozóján valószínűleg elő is kerül majd az ügy.
Az út- és vasútfejlesztés tarja életben az építőipart

Az út- és vasútfejlesztés tarja életben az építőipart 

Az előző hónaphoz képest 3,3 százalékkal csökkent, éves összevetésben 1,4 százalékkal nőtt októberben az építőipari termelés. Az esztendő tizedik hónapjának végén a szerződésállomány – elsősorban az autópálya-építésre és vasút-felújítási munkákra kötött megállapodásoknak köszönhetően - 11,8 százalékos bővülést mutatott az egy évvel korábbihoz képest.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Jogi kisokos

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt  

Az új EU AI-rendelet alapjaiban változtathatja meg, hogyan használhatják a vállalatok a mesterséges intelligenciát.

Klímablog

Kilőtt az elektromos autók és hibridek iránti érdeklődés

Kilőtt az elektromos autók és hibridek iránti érdeklődés 

A benzines és dízel autók összesítve még mindig népszerűbbek, de az érdeklődés maradt a tavalyi szinten.

Infokom

Bedurvultak az online csalók

Bedurvultak az online csalók  

Az elmúlt hetekben a Netflix előfizetőit, a WizzAir utasait, a Google felhasználóit, valamint az MBH Bank ügyfeleit vették célba.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo