Terhelés cikkek


Így csökkenthető a nyaralás utáni munkahelyi stressz

Így csökkenthető a nyaralás utáni munkahelyi stressz 

Sokaknak ismerős lehet az a helyzet, amikor egy kolléga a nyári vakációból visszatérve, frissen, energikusan veti bele magát újra a munkába. Néhány hét múlva azonban visszatér a stressz. Ez a jelenség az úgynevezett nyaralás utáni kedvetlenség (post-summer blues).
Elúszhat az autó, ha ennek nem néz utána

Elúszhat az autó, ha ennek nem néz utána 

Használt autó vásárlása esetén érdemes utánanézni, nem terheli-e valamilyen jog a megvenni kívánt kocsit, mert később akár lefoglalhatják és elárverezhetik frissen szerzett tulajdonunkat.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Könnyebb hitelezés a cégeknek

Könnyebb hitelezés a cégeknek  

A Garantiqa 2026. június 30-ig meghosszabbított díjelengedéssel támogatja a beruházási hitelek felfutását.

Adózás

Most alakul át a vállalkozói kör

Most alakul át a vállalkozói kör  

Az októberi cégtrend szerint a társas vállalkozások továbbra is nyomás alatt vannak, miközben az egyéni vállalkozások körében élénkülés látható.

Cégblog

Látványos átrendeződés a kínai EV-piacon

Látványos átrendeződés a kínai EV-piacon 

A kínai járműgyártók többsége növelte az új energiafelhasználású járművek kiszállításait novemberben.

Klímablog

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek  

A Jedlik Ányos Program akár 1 milliárd forintos vissza nem térítendő támogatást kínál energiatárolók telepítésére, amelyet társasági adókedvezménnyel is kombinálhatnak a cégek.

Gazdaság

Most alakul át a vállalkozói kör

Most alakul át a vállalkozói kör  

Az októberi cégtrend szerint a társas vállalkozások továbbra is nyomás alatt vannak, miközben az egyéni vállalkozások körében élénkülés látható.

Infokom

Elveszett cégek a digitális világban

Elveszett cégek a digitális világban 

A kisvállalkozásoknak a gyakorlati útmutatás hiányzik az MI használatához egy kutatás szerint.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo