Szín cikkek


Milyen színű legyen az eladható termék?

Milyen színű legyen az eladható termék? 

Míg az egyik szín az összetartozás érzését kelti, a másik az étvágyunkat serkenti. Csupán színnel növelni lehet az inspirációt, kreativitást, a jókedvet. Van olyan szín, melyet csak kis mértékben szabad alkalmazni, mert nagy felületen már negatív a hatása. Érdekességek a színekről, melyeket jól lehet hasznosítani egy tárgyalás, eladás és persze a különféle kreatívok készítése során. Szakértőnk segít!
Használjuk ki a színek pszichológiai hatását!

Használjuk ki a színek pszichológiai hatását!  

Színes világban élünk, melyek némelyike élénkítően, míg mások nyugtatóan hat ránk. Az üzleti tárgyalásra való felöltözés, az iroda, különösen a tárgyaló berendezése és persze a különféle arculati és kreatív anyagok készítése során érdemes figyelembe venni a színek pszichológiai és akár élettani hatását. A Piac&Profit szakértője összeszedte a meglepő érdekességeket, amikről érdemes tudni.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Az önkormányzatokat ünnepelte az OTP

Az önkormányzatokat ünnepelte az OTP 

Megrendezte Önkormányzati Fórum rendezvényét az OTP.

Költségkímélés

Óriási tévhit kering a nyugdíjmegtakarítások körül

Óriási tévhit kering a nyugdíjmegtakarítások körül  

Egyértelműen szükség van az önkéntes nyugdíj- és egészségpénztári megtakarítások után igénybe vehető szja-visszatérítés szabályainak változtatására.

Pénzszerzés

Csaba László: Indokolt lenne kisebb várakozással lenni a kormányváltás iránt

Csaba László: Indokolt lenne kisebb várakozással lenni a kormányváltás iránt 

Az 5. évfolyamában járó Klasszis Klub Live 85. adását most a Klasszis YouTube-csatornán megnézheti, vagy a Klasszis Podcast-csatornán meghallgathatja.

Klímablog

Ők a Fenntartható jövőért díj idei díjazottjai

Ők a Fenntartható jövőért díj idei díjazottjai 

Soha nem volt olyan fontos, hogy a vezetők, vállalatok a rendszerszintű változások élére álljanak.

Gazdaság

Majdnem Európa csúcsán a magyar lakásárak

Majdnem Európa csúcsán a magyar lakásárak 

A második negyedévben csak két országban emelkedtek nagyobb mértékben a lakásárak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo