Szeretetmárka cikkek


Tényleg a végét járja a marketing?

Tényleg a végét járja a marketing? 

A marketing, ahogy korábban ismertük, nem létezik. Ma a fogyasztó irányít, a változások pedig gyorsabbak, mint valaha. Még sincs ok ijedtségre!
Márkaépítés? Az már a múlt

Márkaépítés? Az már a múlt 

A klasszikus termékelőnyök helyett jó ideje tudjuk már, hogy a sikeres marketinghez a fogyasztói igényekre kell választ adni, érzelmeket és elköteleződést generálni. A márkaépítés legmodernebb szintje pedig a márkaaktiváció.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Konfliktusok helyett kontinuitás: mit adhat a bizalmi vagyonkezelés?

Konfliktusok helyett kontinuitás: mit adhat a bizalmi vagyonkezelés? 

Kár lenne pusztán adóoptimalizációs eszközként tekinteni a bizalmi vagyonkezelésre, hiszen sokkal több ennél.

Adózás

Vagyonadó: tényleg szükség van rá?

Vagyonadó: tényleg szükség van rá?  

A vagyoni egyenlőtlenségeket jelentő pozitív hatását az empirikus adatok nem támasztják alá.

Jogi kisokos

Lakást venni tervezőasztalról? Új világ kezdődhet

Lakást venni tervezőasztalról? Új világ kezdődhet  

Új lakások építésekor elterjedt gyakorlattá vált azok tervezőasztalról történő értékesítése.

Gazdaság

Beköltöztek a magyarok az IKEA-ba

Beköltöztek a magyarok az IKEA-ba 

Az IKEA több vásárlót szolgált ki és több terméket adott el egy kihívásokkal teli évben.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo