Szeretetmárka cikkek


Tényleg a végét járja a marketing?

Tényleg a végét járja a marketing? 

A marketing, ahogy korábban ismertük, nem létezik. Ma a fogyasztó irányít, a változások pedig gyorsabbak, mint valaha. Még sincs ok ijedtségre!
Márkaépítés? Az már a múlt

Márkaépítés? Az már a múlt 

A klasszikus termékelőnyök helyett jó ideje tudjuk már, hogy a sikeres marketinghez a fogyasztói igényekre kell választ adni, érzelmeket és elköteleződést generálni. A márkaépítés legmodernebb szintje pedig a márkaaktiváció.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Pénzszerzés

Megfeküdte az ingatlanvásárlók gyomrát Budapest

Megfeküdte az ingatlanvásárlók gyomrát Budapest 

Országosan 4 százalékkal nőtt az eladó lakások iránti kereslet májusban havi összevetésben.

Infokom

Bedurvultak az online csalók

Bedurvultak az online csalók  

Az elmúlt hetekben a Netflix előfizetőit, a WizzAir utasait, a Google felhasználóit, valamint az MBH Bank ügyfeleit vették célba.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo