Szeretetmárka cikkek


Tényleg a végét járja a marketing?

Tényleg a végét járja a marketing? 

A marketing, ahogy korábban ismertük, nem létezik. Ma a fogyasztó irányít, a változások pedig gyorsabbak, mint valaha. Még sincs ok ijedtségre!
Márkaépítés? Az már a múlt

Márkaépítés? Az már a múlt 

A klasszikus termékelőnyök helyett jó ideje tudjuk már, hogy a sikeres marketinghez a fogyasztói igényekre kell választ adni, érzelmeket és elköteleződést generálni. A márkaépítés legmodernebb szintje pedig a márkaaktiváció.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Csökkenthetőek a társasházi költségek

Csökkenthetőek a társasházi költségek 

Idén ősztől első generációs energiaközösségekkel spórolhatunk.

Adózás

Kiakadtak a bankok az adócsökkentő kormány hatalmas adóemelő tervétől

Kiakadtak a bankok az adócsökkentő kormány hatalmas adóemelő tervétől 

A banki extra terhek emelése a teljes magyar gazdaságot sújtja, tovább fékezi a magyar gazdaság növekedését és rontja hazánk megítélését.

Jogi kisokos

Mulasztásos alkotmánysértésben a parlament

Mulasztásos alkotmánysértésben a parlament 

Továbbra sem ismerik el a külföldön kötött azonos neműek közötti házasságokat.

Cégblog

Laptoptöltő olcsón a Temuról: kockáztatsz vagy spórolsz?

Laptoptöltő olcsón a Temuról: kockáztatsz vagy spórolsz? 

A Temu és hasonló kínai online platformok rohamos térnyerésével egyre többen keresnek olcsó elektronikai alkatrészeket ezeken az oldalakon.

Infokom

Érkezik a nagy sebességű internet

Érkezik a nagy sebességű internet  

2030-ra az ország minden részében elérhetővé válik a gigabit-képes hálózat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo