Online vállalkozás cikkek


Négy ok, amiért érdemes saját online vállalkozásba fognod

Négy ok, amiért érdemes saját online vállalkozásba fognod 

A világ gyorsan változik, a siker titka pedig az, ha a világ változásaival lépést tudunk tartani. Ez persze nem mindig könnyű, mert a változásokat gyakran bizonytalanság övezi. Szereted a munkahelyed, de kicsit unod is, szívesen kipróbálnál valami újat. Vannak ötleteid, amikről úgy gondolod, sikerre tudnád vinni őket. Régóta szeretnél saját blogot, ahol az írásaidat, alkotásaidat megmutatnád a világnak. Benned is felmerültek már ezek a gondolatok? Online vállalkozásod beindítása egyszerűbb, mint gondolnád!
Miért fontos a fókusz az online vállalkozásban?

Miért fontos a fókusz az online vállalkozásban? 

Rengetegszer előfordul, hogy egy új online vállalkozás vezetője irányt veszít, mert egyidőben túl sokfelé próbál mozdulni. Az összpontosításnak, összetartásnak és összehangoltságnak (amit most összefoglalóan és az egyszerűség kedvéért nevezzünk fókusznak) hiánya az üzlet mozdíthatatlanságához, végső soron kudarcához vezet.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Jó hírt kaptak a hitelfelvevők

Jó hírt kaptak a hitelfelvevők  

Csökkenhet a banki hiteltörlesztések fedezeteként kötött biztosítások költségszintje és nő azok szolgáltatásainak tartalma.

Adózás

Most vagy soha: 280 ezer forintot is visszakaphat az államtól

Most vagy soha: 280 ezer forintot is visszakaphat az államtól 

Már csak alig több mint két hét maradt az akár 280 ezer forintos adójóváírás megszerzésére. 

Klímablog

Jönnek az újrahasznosított autók

Jönnek az újrahasznosított autók  

Növelik az életciklusuk végére ért járművekből visszanyert anyagok újrahasznosításának arányát az EU-ban.

Társadalom

Legyél Te is Pénzügyi Junior Klasszis: megvannak a legjobb csapatok

Legyél Te is Pénzügyi Junior Klasszis: megvannak a legjobb csapatok 

Egy győri csapat nyerte meg a Legyél Te is Pénzügyi Junior Klasszis! versenyt. Az ország minden pontjából érkeztek csapatok a pénzügyi tudatossági verseny döntőjére.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo