Online álláspiac cikkek


Így keres állást a magyar a neten

Így keres állást a magyar a neten 

Egyedülálló kutatást készített a Piac&Profit részére a SentiOne online piackutató cég a digitális magyar álláspiacról, meglepő eredményekkel. Eszerint egyre fontosabb a véleményvezérek szerepe az internetes munkaerőpiacon, a közösségi oldalak között megdöbbentően jól szerepel a Twitter. Nem veszett ki a rasszizmus sem a bérek meghatározásánál és még lenne mit tanulnia a cégeknek az álláshirdetésekről.
Miért nincs elég jelentkező az álláshirdetésünkre?

Miért nincs elég jelentkező az álláshirdetésünkre? 

Számos munkaadó számára probléma, hogy a meghirdetett állásokra nem jelentkeznek elegen, bárhogy keresik a jelölteket. A toborzási szakértő elmondja, mi lehet az ok!
Rekordok az online álláspiacon

Rekordok az online álláspiacon 

Rekordot döntött az online álláshirdetések száma a piac 67 százalékát* birtokló Profession.hu felületein. Májusban és júniusban több mint havi 5000 hirdetést adtak fel a cégek, ezzel meghaladva az eddigi legmagasabb, 2008-as szintet. Az álláskereső portál szakemberei szerint ez az érték bizakodásra ad okot a hazai munkaerőpiac jövőjét illetően.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei

Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei  

Teljessé vált az NFC elven működő érintésmentes fizetési lehetőségek palettája a Gránit Banknál.

Pénzszerzés

A szakszervezetek szerint kudarc: messze elmaradnak az ígért béremelések

A szakszervezetek szerint kudarc: messze elmaradnak az ígért béremelések 

Csalódott, de kénytelen elfogadni a minimálbér- és garantált bérminimum-emelési ajánlatot a Magyar Szakszervezeti Szövetség.

Klímablog

Új támogatásra pályázhatnak a cégek

Új támogatásra pályázhatnak a cégek 

Januártól új támogatás segíti a környezeti károk mérséklésében közreműködő vállalkozásokat.

Infokom

 Óriási tévhitben a magyar cégvezetők a mesterséges intelligenciával kapcsolatban

Óriási tévhitben a magyar cégvezetők a mesterséges intelligenciával kapcsolatban  

A magyar kis- és középvállalkozások több mint fele még el sem kezdte az MI bevezetését.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo