Okos megoldás cikkek


Olyan bolt nyílt Szegeden, amilyet még nem látott Magyarország

Olyan bolt nyílt Szegeden, amilyet még nem látott Magyarország  

Szegeden nyílt meg az ország első hibrid okosboltja.
Az értékesítésben is látványos eredményeket ér el a mesterséges intelligencia

Az értékesítésben is látványos eredményeket ér el a mesterséges intelligencia 

Az emberi munkaerő túl drága ahhoz, hogy ebben a zajos, kommunikációban gazdag világban minden leadet validáljon egy munkavállaló. Egyre inkább a mesterséges intelligencia fogja átvenni az üzleti döntéshozatal előkészítését, nemcsak a cégvezetői szinten.
Veszélyben a hazai autóipari beszállítók harmada

Veszélyben a hazai autóipari beszállítók harmada 

Az automatizáció révén átalakul az eszköz- és termékgyártást. A 3D-nyomtatás pedig egyes autóalkatrészek alvállalkozóknál történő gyártását váltja ki, mert az autógyártók ezek készítését már házon belül kívánják megoldani. Magyar beszállítók tömege mehet tönkre emiatt, hangzott el a Piac & Profit Okos cég című konferenciáján.
Okosváros megoldásokat keresnek a V4 startupversenyén

Okosváros megoldásokat keresnek a V4 startupversenyén 

Az Enterprise Hungary az előző évek sikereit követően, idén ötödik alkalommal rendezi meg Magyarországon a világ egyik legnépszerűbb startupversenyét, a Get in the Ring!-et (GITR).
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa  – Klasszis Podcast

Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa – Klasszis Podcast 

Beszélgetés a Magyar Telekom sokszínűségi és esélyegyenlőségi szakértőjével, Jakab Judittal és Dr. Balogh Virág szabályozási vezetőjével.

Pénzszerzés

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén 

Az évekig tartó pénzügyi nehézségek után jelentősen nőtt azok aránya Európában, akik időben fizetik számláikat.

Adózás

Nagyot változtak az adóperek szabályai

Nagyot változtak az adóperek szabályai  

Az új szabályok közül kiemelkedik a Kúria jogkörének bővítése.

Gazdaság

Kiderült, mire ugranak a magyar vásárlók a Black Friday alatt

Kiderült, mire ugranak a magyar vásárlók a Black Friday alatt  

A vásárlók 160 ezer forint felett is hajlandóak költeni a Black Friday alatt, a kedvezmény mértéke a fő motivátor.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo