Német autóipar cikkek


Kevesebb versenytárssal számolnak a német autóipari cégek

Kevesebb versenytárssal számolnak a német autóipari cégek 

Az autóipari vállalatok kétharmada a következő két évben ágazati konszolidációra számít.
Egy fokkal jobb a hangulat a német autóiparban

Egy fokkal jobb a hangulat a német autóiparban 

Augusztusban mínusz 34,8 pontra javult a júliusi mínusz 68,3 pontról az autóiparban, az autógyárak és beszállítóik körében az üzleti hangulatindex az ifo gazdaságkutató intézet legfrissebb konjunktúra-felmérése alapján.
Javul a hangulat: a német autógyártók is kezdenek talpra állni

Javul a hangulat: a német autógyártók is kezdenek talpra állni 

Javul az üzleti hangulat és a kereslet fellendülésének jelei mutatkoznak már a német autóiparban a müncheni egyetem ifo gazdaságkutató intézetének rendszeres felmérése alapján.
Feltámadás a krach után: biztató jelek Európa igáslovától

Feltámadás a krach után: biztató jelek Európa igáslovától 

Lassacskán erőre kap a német autóipar az ifo gazdaságkutató intézet csütörtökön publikált jelentése alapján. Megrendelésállományuk alakulását több mint egy év elteltével első alkalommal ítélték meg pozitívan az autóipari cégek.
Brutálisan sok állás fog megszűnni a német autóiparban

Brutálisan sok állás fog megszűnni a német autóiparban 

A legismertebb német ágazati elemző szerint több mint 200 ezer állásnak lesz vége a következő évtizedben.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Konfliktusok helyett kontinuitás: mit adhat a bizalmi vagyonkezelés?

Konfliktusok helyett kontinuitás: mit adhat a bizalmi vagyonkezelés? 

Kár lenne pusztán adóoptimalizációs eszközként tekinteni a bizalmi vagyonkezelésre, hiszen sokkal több ennél.

Adózás

Vagyonadó: tényleg szükség van rá?

Vagyonadó: tényleg szükség van rá?  

A vagyoni egyenlőtlenségeket jelentő pozitív hatását az empirikus adatok nem támasztják alá.

Jogi kisokos

Lakást venni tervezőasztalról? Új világ kezdődhet

Lakást venni tervezőasztalról? Új világ kezdődhet  

Új lakások építésekor elterjedt gyakorlattá vált azok tervezőasztalról történő értékesítése.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo