Munkáltatói brand cikkek


kezeld úgy a célközönséged, mint egy kiskamaszt

kezeld úgy a célközönséged, mint egy kiskamaszt 

A mai világban rendkívül törékenyek a brandek és a szakmai renomék. A virtuális, online térben összekapcsolódva szinte mindenről gyorsan értesülünk. A cikis céges megnyilvánulásoknak, a lebőgéseknek és lelepleződéseknek hamar híre megy. Mit tehetnek a vállalkozások és a cégvezetők, hogy megvédjék márkájukat? Erről beszéltek szakemberek a Piac &Profit Brandépítés – 2018: Híres legyél, ne hírhedt! című konferenciáján.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Megtriplázta szeletgyártó-kapacitását és két új prémium termékcsaláddal lép piacra a BioTechUSA

Megtriplázta szeletgyártó-kapacitását és két új prémium termékcsaláddal lép piacra a BioTechUSA 

Akár évi 75 millió szeletet is gyárthat a jövőben a vállalat.
Mi kell most a legjobban a vállalkozásoknak?

Mi kell most a legjobban a vállalkozásoknak? 

Bojár Gábor fizikus, vállalkozó, üzletember lesz a Klasszis Média műsorának vendége.

Cégblog

Hazai cégek hozhatják el a forradalmat az üvegházas zöldség- és gyümölcstermesztésben

Hazai cégek hozhatják el a forradalmat az üvegházas zöldség- és gyümölcstermesztésben  

Üvegházak energiaellátását szolgáló napelemes termékcsalád fejlesztésébe kezd két baranyai cég a PTE-vel.

Klímablog

50 forint: ezt a terméket váltották vissza leggyakrabban

50 forint: ezt a terméket váltották vissza leggyakrabban 

Fél év alatt egymilliárd palack és doboz került vissza a körforgásos gazdaságba.

Társadalom

Hányan vannak, akiknek tényleg vigyázniuk kell a tejjel?

Hányan vannak, akiknek tényleg vigyázniuk kell a tejjel?  

Az élelmiszer-allergiák előfordulása a világ különböző régióiban jelentősen eltérő lehet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo