Marketinges cikkek


Hogyan lett divat a felelős gondolkodás? Aki válaszol: a marketinges

Hogyan lett divat a felelős gondolkodás? Aki válaszol: a marketinges 

Elfogytak az ígéretek, és megnőttek a fogyasztással kapcsolatos félelmek, erős hívószó lett az újrahasznosítás, az energiatakarékosság, magunk és környezetünk védelme. A CSR pedig a reklámpiac slágertermékévé vált úgy, hogy közben értéket is teremt.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Kiderült, mennyiért kötnek utasbiztosítást a magyarok

Kiderült, mennyiért kötnek utasbiztosítást a magyarok 

A nyár első két hónapjában 716 forint volt a megkötött utasbiztosítások átlagdíja.

Pénzszerzés

Panellakása van és eladná? Most igazán nyeregben érezheti magát!

Panellakása van és eladná? Most igazán nyeregben érezheti magát! 

Egyre nagyobb a különbség az egyes ingatantípusok értékesítési ideje között.

Jogi kisokos

Új világ, immár nincs szabad költözés Magyarországon, stoppolhatnak az önkormányzatok

Új világ, immár nincs szabad költözés Magyarországon, stoppolhatnak az önkormányzatok 

2025. július 1. napján hatályba lépett a helyi önazonosság védelméről szóló 2025. évi XLVIII. törvény, mely alapjaiban változtathatja meg az ingatlanok értékesítésének gyakorlatát. A helyi önazonossági törvény ugyanis olyan szabályozási lehetőséget ad a helyi önkormányzatok kezébe, mellyel az adott településre beköltözés korlátozható, feltételekhez köthető, a lakcím létesítése megtiltható vagy feltételhez köthető.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo