Krém cikkek


Összetétel, illat és textúra – ezek alapján dönt a vásárló

Összetétel, illat és textúra – ezek alapján dönt a vásárló 

A különböző szépségápolási termékek esetében fontos meggyőződni arról, hogy a megfelelő termék kerül-e a kosarunkba. A CD kozmetikai márka és az NRC piackutató cég friss, reprezentatív felméréséből kiderült, hogy a termék illata, textúrája, ára és az összetétele a legfontosabb döntési szempontok a magyar hölgyeknek és férfiaknak egyaránt, összességében tehát: tudatosan vásárlunk.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Pénzszerzés

Új hitelprogram indul kkv-knak

Új hitelprogram indul kkv-knak  

155 milliárd forintos keretösszeggel elindul a Zöld és digitális átállást célzó egyműveletes kombinált hitelprogram.

Jogi kisokos

Terjed a vállalkozói bűnözés új formája

Terjed a vállalkozói bűnözés új formája  

A hackerek ma már sokkal inkább üzleti szemlélettel bánnak bűncselekményből származó bevételeikkel.

Infokom

Megdobhatja a GDP-t a mesterséges intelligencia

Megdobhatja a GDP-t a mesterséges intelligencia 

A mesterséges intelligencia alkalmazása akár 15 százalékponttal növelheti a globális GDP-t 2035-ig.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo