Krém cikkek


Összetétel, illat és textúra – ezek alapján dönt a vásárló

Összetétel, illat és textúra – ezek alapján dönt a vásárló 

A különböző szépségápolási termékek esetében fontos meggyőződni arról, hogy a megfelelő termék kerül-e a kosarunkba. A CD kozmetikai márka és az NRC piackutató cég friss, reprezentatív felméréséből kiderült, hogy a termék illata, textúrája, ára és az összetétele a legfontosabb döntési szempontok a magyar hölgyeknek és férfiaknak egyaránt, összességében tehát: tudatosan vásárlunk.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Társadalom

Legyél Te is Pénzügyi Junior Klasszis: megvannak az első döntős csapatok

Legyél Te is Pénzügyi Junior Klasszis: megvannak az első döntős csapatok 

Győr-Moson-Sopron, Vas, Veszprém és Komárom-Esztergom vármegyék technikumi és szakképző iskolai diákjai mutatták meg, mit tudnak a pénzügyekről.

Infokom

Érkezik a nagy sebességű internet

Érkezik a nagy sebességű internet  

2030-ra az ország minden részében elérhetővé válik a gigabit-képes hálózat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo