Krém cikkek


Összetétel, illat és textúra – ezek alapján dönt a vásárló

Összetétel, illat és textúra – ezek alapján dönt a vásárló 

A különböző szépségápolási termékek esetében fontos meggyőződni arról, hogy a megfelelő termék kerül-e a kosarunkba. A CD kozmetikai márka és az NRC piackutató cég friss, reprezentatív felméréséből kiderült, hogy a termék illata, textúrája, ára és az összetétele a legfontosabb döntési szempontok a magyar hölgyeknek és férfiaknak egyaránt, összességében tehát: tudatosan vásárlunk.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Jó hírt kaptak a hitelfelvevők

Jó hírt kaptak a hitelfelvevők  

Csökkenhet a banki hiteltörlesztések fedezeteként kötött biztosítások költségszintje és nő azok szolgáltatásainak tartalma.

Pénzszerzés

Egyre nagyobb hitelekbe hajszolják magukat a magyarok

Egyre nagyobb hitelekbe hajszolják magukat a magyarok 

2025-ben a lakáshitelpiacon és a személyi kölcsönök piacán is éves rekord születik.

Jogi kisokos

Hullarabló maffia bukott le Magyarországon

Hullarabló maffia bukott le Magyarországon 

Huszonegy embert gyanúsítanak azzal, hogy törvényes örökös nélkül elhunytak hagyatékát megszerezték.

Klímablog

Zöld pénzeső a cégeknek: indul egy hitelprogram

Zöld pénzeső a cégeknek: indul egy hitelprogram  

Zöld Lendület Hitelprogram néven új, átfogó finanszírozási lehetőség érhető el a Magyar Fejlesztési Banknál.

Gazdaság

Letarolta a magyar online piacot a kínai dömping

Letarolta a magyar online piacot a kínai dömping 

120 millió online rendelés 2025-ben, 8 százalékos hazai és 22 százalékos import növekedés.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo