Kódok cikkek


Működnek az ősi kódok a modern rendszerek ellen

Működnek az ősi kódok a modern rendszerek ellen 

A Moonlight Maze nevű támadás – amely többek között érintette a NASA-t és a Pentagont – és a modern kibercsapdák közötti összefüggéseket vizsgálták a Kaspersky Lab és a Kings College London kutatói, amikor olyan mintákat és eseménynaplókat találtak, amelyek valószínűleg az ősi APT-hez, fejlett, célzott támadásokhoz köthetők. Úgy tűnik, hogy egy 1998-as támadás során használt kiskapu, amelyet az áldozatok adatainak kicsempészésére használtak, összeköthető a 2011-ben és talán az idei Turla által is használt kiskapuval. Ha bizonyítható a kapcsolat a Turla és a Moonlight Maze között, akkor az Equation Group hackercsoporttal együtt az egyik legrégebbi kibercsapdává válhat, hiszen az Equation C&C szerverei 1996-ban indultak.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Adózás

Zugboltot számolt fel a NAV

Zugboltot számolt fel a NAV  

Élelmiszerek és háztartási termékek mellett cigaretta is kapható volt a hevesi lakóházból kialakított zugboltban.

Jogi kisokos

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt  

Az új EU AI-rendelet alapjaiban változtathatja meg, hogyan használhatják a vállalatok a mesterséges intelligenciát.

Cégblog

Vaskos veszteséget hozott össze a Magyarországra készülő kínai autómárka

Vaskos veszteséget hozott össze a Magyarországra készülő kínai autómárka  

Az elektromos autókat gyártó kínai NIO bevétele 22 százalékkal, vesztesége 30 százalékkal nőtt.

Klímablog

Használt járművekben gondolkodnak a cégek

Használt járművekben gondolkodnak a cégek  

A költségek kontrollálása világszerte egyre nagyobb kihívást jelent.

Gazdaság

Ellenszélben a magyar gazdaság

Ellenszélben a magyar gazdaság 

Egyre nehezebb külső körülmények akadályozzák a magyar gazdaságot.

Infokom

Bedurvultak az online csalók

Bedurvultak az online csalók  

Az elmúlt hetekben a Netflix előfizetőit, a WizzAir utasait, a Google felhasználóit, valamint az MBH Bank ügyfeleit vették célba.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo