Klimatológus cikkek


Negyven évig hazudott a klímaváltozásról az Exxon

Negyven évig hazudott a klímaváltozásról az Exxon 

A Harvard University két kutatója közel 200 dokumentumot tanulmányozott, melyek a cég klímatudományról szóló kommunikációjához kapcsolódtak. A vállalat elferdítette a tényeket és félrevezette a közvéleményt, köztük a részvényeseit. Utóbbiak megtévesztése bűncselekménynek számít, ezért folyik vizsgálat az Exxon ellen.
Klímatudós került az olajcég igazgatótanácsába

Klímatudós került az olajcég igazgatótanácsába 

Fontos áttörésnek számít, hogy klimatológus szakembert választottak egy olajcég, az Exxon igazgatótanácsába. Aktivista részvényesek és a zöldek már jó ideje kampányoltak ezért. A környezetvédők azonban szkeptikusak, szerintük csak PR az egész.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Cégblog

Kapkodnak értük a világon: a legértékesebb élelmiszermárkák

Kapkodnak értük a világon: a legértékesebb élelmiszermárkák  

A Nestlé tizedik éve vezetik az élelmiszermárkák globális rangsorát.

Infokom

Az AI totálisen átszabta a híripart és a hírfogyasztást

Az AI totálisen átszabta a híripart és a hírfogyasztást 

Az AI-alapú böngészők – mint például a Dia, Perplexity vagy az OpenAI új megoldásai – új korszakot hoznak az internetes böngészés és a hírfogyasztás terén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo