Klimatológus cikkek


Negyven évig hazudott a klímaváltozásról az Exxon

Negyven évig hazudott a klímaváltozásról az Exxon 

A Harvard University két kutatója közel 200 dokumentumot tanulmányozott, melyek a cég klímatudományról szóló kommunikációjához kapcsolódtak. A vállalat elferdítette a tényeket és félrevezette a közvéleményt, köztük a részvényeseit. Utóbbiak megtévesztése bűncselekménynek számít, ezért folyik vizsgálat az Exxon ellen.
Klímatudós került az olajcég igazgatótanácsába

Klímatudós került az olajcég igazgatótanácsába 

Fontos áttörésnek számít, hogy klimatológus szakembert választottak egy olajcég, az Exxon igazgatótanácsába. Aktivista részvényesek és a zöldek már jó ideje kampányoltak ezért. A környezetvédők azonban szkeptikusak, szerintük csak PR az egész.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kötelező töltőpont-telepítés: aki jól csinálja, sokat nyerhet rajta

Kötelező töltőpont-telepítés: aki jól csinálja, sokat nyerhet rajta 

Egyszerre jelent jogszabályi terhet és piaci lehetőséget az elektromos autók terjedése.

Cégblog

Már több mint 30 ezer használt mobilt adott el a Magyar Telekom

Már több mint 30 ezer használt mobilt adott el a Magyar Telekom 

2 évvel ezelőtti indulása óta már 30 ezernél is több felújított készüléket vásároltak a Magyar Telekom ügyfelei.

Klímablog

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek  

A Jedlik Ányos Program akár 1 milliárd forintos vissza nem térítendő támogatást kínál energiatárolók telepítésére, amelyet társasági adókedvezménnyel is kombinálhatnak a cégek.

Gazdaság

Miért kísérletezik a cégek 85 százaléka AI stratégia nélkül?

Miért kísérletezik a cégek 85 százaléka AI stratégia nélkül? 

Magyar mesterséges intelligencia körkép 2025. Beszélgetés Dr. Barta Gergővel, a Deloitte vezető AI szakértőjével.

Infokom

Elveszett cégek a digitális világban

Elveszett cégek a digitális világban 

A kisvállalkozásoknak a gyakorlati útmutatás hiányzik az MI használatához egy kutatás szerint.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo