Karácsonyi vásárlás cikkek


Nincs minden rendben a karácsonyi vásárokon

Nincs minden rendben a karácsonyi vásárokon  

A kormányhivatalok munkatársai a karácsonyi vásárokban is vizsgálják a fogyasztói jogok érvényesülését.
Ebben is leköröztek minket a szlovákok és még a románok is

Ebben is leköröztek minket a szlovákok és még a románok is 

Míg Magyarországon csökkent, Szlovákiában, Ausztriában és Romániában nőtt a kiskereskedelmi forgalom. 
Idén más lesz a bécsi karácsonyi vásár

Idén más lesz a bécsi karácsonyi vásár  

Kevesebb stand, energiatakarékosság, bio ételek és italok – ezekkel az újításokkal várja idén a látogatókat Bécs híres karácsonyi vására, a Christkindlmarkt.
Tippek az utolsó ajándékvásárlási rohamhoz

Tippek az utolsó ajándékvásárlási rohamhoz 

Meghitt együttlét, vidám beszélgetések vagy a rengeteg kiadás? Sokaknak inkább az utóbbi jut eszébe a karácsonyról egy felmérés szerint. Hogyan vásároljunk okosan karácsonyra úgy, hogy ajándék is legyen, de a családi költségvetés is túlélje az ünnepet? A K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő szervezői ehhez adnak tippeket.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Óriási a pénzügyi bizonytalanság a magyarok körében

Óriási a pénzügyi bizonytalanság a magyarok körében  

A magyarok fele mondja, hogy egy életünk van, amit ki kell élveznünk, miközben 40 százalék „borzasztóan érzi magát minden elköltött forint után”.

Adózás

Szívhatják a fogukat a dohányosok: brutálisan megdrágulhat a cigaretta

Szívhatják a fogukat a dohányosok: brutálisan megdrágulhat a cigaretta  

Csaknem 50 százalékos, de inkább azt meghaladó mértékben drágulhatnak a cigaretták Magyarországon.

Cégblog

Kivonták a forgalomból a Family Frost egyik termékét

Kivonták a forgalomból a Family Frost egyik termékét  

Gyorsfagyasztott burgonyakrokettben mutattak ki ásványolaj szennyezettséget. 

Gazdaság

Óriási a pénzügyi bizonytalanság a magyarok körében

Óriási a pénzügyi bizonytalanság a magyarok körében  

A magyarok fele mondja, hogy egy életünk van, amit ki kell élveznünk, miközben 40 százalék „borzasztóan érzi magát minden elköltött forint után”.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo