Javadalmazás cikkek


Munkavállalók ösztönzése – milyen a hatékony javadalmazási rendszer?

Munkavállalók ösztönzése – milyen a hatékony javadalmazási rendszer? 

A jelenlegi munkaerő-piaci helyzetben vitathatatlan jelentősége van annak, hogy a munkáltató milyen teljesítmény javadalmazási rendszert alkalmaz a munkavállaló munkájának elismerésére, amely kétséget kizáróan javíthatja, vagy fenntarthatja a jövőbeli teljesítményüket, növelheti a munkavállalók lojalitását és tartós elkötelezettséget is eredményezhet a munkáltató irányába.
Kevés már a fiataloknak a csocsóasztal

Kevés már a fiataloknak a csocsóasztal 

Hamarosan az Y generáció uralkodik a munkahelyeken. Nekik kell kedvezni, ha versenyképes kollégákat szeretnénk megszerezni és megtartani. A közhiedelem szerint a kulcs a csocsóasztal, valójában viszont bevonásra, felelősségre és jövőképre van szükség.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Adózás

Zugboltot számolt fel a NAV

Zugboltot számolt fel a NAV  

Élelmiszerek és háztartási termékek mellett cigaretta is kapható volt a hevesi lakóházból kialakított zugboltban.

Jogi kisokos

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt  

Az új EU AI-rendelet alapjaiban változtathatja meg, hogyan használhatják a vállalatok a mesterséges intelligenciát.

Cégblog

Vaskos veszteséget hozott össze a Magyarországra készülő kínai autómárka

Vaskos veszteséget hozott össze a Magyarországra készülő kínai autómárka  

Az elektromos autókat gyártó kínai NIO bevétele 22 százalékkal, vesztesége 30 százalékkal nőtt.

Klímablog

Használt járművekben gondolkodnak a cégek

Használt járművekben gondolkodnak a cégek  

A költségek kontrollálása világszerte egyre nagyobb kihívást jelent.

Gazdaság

Ellenszélben a magyar gazdaság

Ellenszélben a magyar gazdaság 

Egyre nehezebb külső körülmények akadályozzák a magyar gazdaságot.

Infokom

Bedurvultak az online csalók

Bedurvultak az online csalók  

Az elmúlt hetekben a Netflix előfizetőit, a WizzAir utasait, a Google felhasználóit, valamint az MBH Bank ügyfeleit vették célba.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo