Járműlízing cikkek


A járvány miatt új autót se nagyon vettek a cégek

A járvány miatt új autót se nagyon vettek a cégek 

A koronavírus-járvány hatására a magyar cégvezetők harmada várakozó álláspontra helyezkedett a céges flotta bővítését illetően és elhalasztotta az autóvásárlást, 12 százalékuk viszont a felgyorsult beszerzést választotta stratégiájául, hiszen a vírushelyzet miatt a munkavállaóik körében is körülbelül ugyanekkora arányban növekedett az igény a céges autóhasználatra - derült ki egy most publikált kutatásból. 
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Cégblog

Kapkodnak értük a világon: a legértékesebb élelmiszermárkák

Kapkodnak értük a világon: a legértékesebb élelmiszermárkák  

A Nestlé tizedik éve vezetik az élelmiszermárkák globális rangsorát.

Klímablog

Fel kell készülnünk a vízhiányra

Fel kell készülnünk a vízhiányra 

A magyar mezőgazdaság idei évét is súlyosan érinti az aszály és a csapadékhiány.

Gazdaság

Fekete fellegek Németország felett

Fekete fellegek Németország felett  

Elemzők által vártnál is jelentősebben romlott a gazdasági hangulatindex.

Infokom

Az AI totálisen átszabta a híripart és a hírfogyasztást

Az AI totálisen átszabta a híripart és a hírfogyasztást 

Az AI-alapú böngészők – mint például a Dia, Perplexity vagy az OpenAI új megoldásai – új korszakot hoznak az internetes böngészés és a hírfogyasztás terén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo