Hatékonyság növelés cikkek


Cégek, amelyek megúszták a vírust

Cégek, amelyek megúszták a vírust 

Voltak iparágak, amelyeket a koronavírus-járvány nem érintett közvetlenül, ám ezek is szembesültek kihívásokkal. Bár a megváltozott helyzettöbbek számára kínál új lehetőségeket, ezeket nem mindenki tudja kihasználni. A Piac & Profit azok között tallózott, akik úgy tűnik, nyertesei a válságnak.
Túl elfoglalt, hogy szünetet tartson? Ugyan már!

Túl elfoglalt, hogy szünetet tartson? Ugyan már! 

Az emberek nagy része úgy gondolja, nincs ideje arra, hogy egy perc szünetet is adjon magának. „Túl elfoglalt vagyok, hogy szünetet tartsak”, „nem érek rá ilyesmire” – sokszor mondjuk, és valószínűleg még többször halljuk. Tudományos bizonyíték van rá, hogy ezzel rontjuk a hatékonyságunkat. Egy kávét valaki?
Ne pazarolja az időt! 8 tipp, hogy hatékonyabb legyen a munka

Ne pazarolja az időt! 8 tipp, hogy hatékonyabb legyen a munka 

Mindenkivel előfordul – különösen, ha már belátható közelségbe került a nyaralás – hogy egyszerűen nem megy a munka. Csak bámuljuk a monitort, de nem haladunk munka. A feladatok pedig csak sokasodnak. Lássunk pár trükköt, hogy elkerüljük a katasztrófát!
A legolcsóbb ösztönzés: az irodai növény

A legolcsóbb ösztönzés: az irodai növény 

Nem kell drága motivációs programokhoz folyamodni, ha jobb teljesítményre akarjuk serkenteni a dolgozókat. Mint kiderült, az is nagyban javítja a munkahelyi morált, ha növényeket helyezünk el az irodában.
Mire figyeljünk szolgáltatások beszerzésekor?

Mire figyeljünk szolgáltatások beszerzésekor? 

Beszerzés szempontjából a szolgáltatások beszerzése speciális területnek számít. Hiszen míg az anyagok, eszközök, különböző termékek, jól megfogható terméktulajdonságokkal rendelkeznek, és ezek a katalógusokban, árajánlatokban egészen pontosan ellenőrizhetőek, szolgáltatások esetén lényegesen több erőfeszítést igényel, ha két szolgáltató termékét össze szeretnénk hasonlítani. Szakértőnk segít, hogy mire figyeljünk!
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Az utolsó pillanatban kötnek utasbiztosítást a magyarok

Az utolsó pillanatban kötnek utasbiztosítást a magyarok  

A magyar utazók zöme továbbra is Európán belül nyaral, elsősorban autóval, és az utazás előtt néhány nappal köti meg utasbiztosítását.

Cégblog

Árzuhanást jelentett be az Aldi

Árzuhanást jelentett be az Aldi  

Az üzletlánc egy átfogó akció keretében mintegy 1500, nem élelmiszer jellegű termék árát csökkenti. 

Infokom

Az AI totálisen átszabta a híripart és a hírfogyasztást

Az AI totálisen átszabta a híripart és a hírfogyasztást 

Az AI-alapú böngészők – mint például a Dia, Perplexity vagy az OpenAI új megoldásai – új korszakot hoznak az internetes böngészés és a hírfogyasztás terén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo