Halogén cikkek


Szeptembertől nem gyártanak halogén izzókat

Szeptembertől nem gyártanak halogén izzókat 

Uniós szabályozás értelmében szeptembertől megszűnt a halogén izzók gyártása és importja az EU területén belül. A szabályozás célja a háztartások energiahatékonyságának növelése, így a környezetterhelés csökkentése. A fogyasztók jól járnak a szabályozással, ugyanis hosszú távon megtérül az energiatakarékos izzó.
Vége a halogén izzóknak – jó lesz a környezetnek és a pénztárcánknak is

Vége a halogén izzóknak – jó lesz a környezetnek és a pénztárcánknak is 

Csaknem 60 év után fokozatosan eltűnnek a halogén fényforrások, helyüket a sokkal gazdaságosabb és környezetkímélő LED-ek veszik át. Szeptember 1-jén lép életbe az erre vonatkozó európai uniós rendszabály, amely fokozatos átmenetet jelent a korszerű fényforrásokra.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kötelező töltőpont-telepítés: aki jól csinálja, sokat nyerhet rajta

Kötelező töltőpont-telepítés: aki jól csinálja, sokat nyerhet rajta 

Egyszerre jelent jogszabályi terhet és piaci lehetőséget az elektromos autók terjedése.

Cégblog

Már több mint 30 ezer használt mobilt adott el a Magyar Telekom

Már több mint 30 ezer használt mobilt adott el a Magyar Telekom 

2 évvel ezelőtti indulása óta már 30 ezernél is több felújított készüléket vásároltak a Magyar Telekom ügyfelei.

Klímablog

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek  

A Jedlik Ányos Program akár 1 milliárd forintos vissza nem térítendő támogatást kínál energiatárolók telepítésére, amelyet társasági adókedvezménnyel is kombinálhatnak a cégek.

Gazdaság

Miért kísérletezik a cégek 85 százaléka AI stratégia nélkül?

Miért kísérletezik a cégek 85 százaléka AI stratégia nélkül? 

Magyar mesterséges intelligencia körkép 2025. Beszélgetés Dr. Barta Gergővel, a Deloitte vezető AI szakértőjével.

Infokom

Elveszett cégek a digitális világban

Elveszett cégek a digitális világban 

A kisvállalkozásoknak a gyakorlati útmutatás hiányzik az MI használatához egy kutatás szerint.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo