Haláleseti biztosítás cikkek


Már nem kölcsönből, hanem biztosításból temet a magyar

Már nem kölcsönből, hanem biztosításból temet a magyar 

Több mint 30 százalékkal nőtt egy év alatt a haláleseti életbiztosítások száma Magyarországon, a teljes hazai szerződéses állomány mára meghaladja a félmillió darabot. Az elsősorban kegyeleti célok – például hagyatéki, temetési költségek – fedezésére használt biztosítások terjedését a törvényi szabályozás is segíti azzal, hogy a biztosítási összeg nem része a hagyatéki vagyonnak, ezért az a halálesetet követően akár néhány napon belül hozzáférhető. A biztosítási forma egyébként nem a legidősebbek, hanem nyugdíj előtt álló, 55 és 65 év közöttiek körében a legnépszerűbb, egy felmérés alapján pedig a legtöbben 470 ezer és 500 ezer forint közé teszik az elhalálozásuk költségeit.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Költségkímélés

Megnézheti, mennyivel drágábbak az üzemanyagok nálunk, mint a régióban

Megnézheti, mennyivel drágábbak az üzemanyagok nálunk, mint a régióban 

Magyarországon a 95-ös oktánszámú motorbenzin átlagára 640, míg a régiós országokban 620 forint volt.

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Gazdaság

Májustól változtat az OTP

Májustól változtat az OTP  

Szeptembertől az MNB ajánlása alapján várhatóan minden banknál napi limitösszeget vezetnek be az átutalásokra a csalások ellen.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo