Gorenje cikkek


Járvány alatt ezekből a háztartási gépekből vettük a legtöbbet

Járvány alatt ezekből a háztartási gépekből vettük a legtöbbet 

Tízből hatan vásároltak valamilyen háztartási gépet a koronavírus második és harmadik hulláma alatt – derült ki egy friss kutatásából. A felmérés szerint a legtöbb válaszadó régi vagy elromlott készülékét cserélte le. Kisgépek kategóriában a legtöbben étel-előkészítéshez kapcsolódóan vásároltak (úgymint kézi mixer, turmixgép, aprító vagy vízforraló), míg a nagygépek közül mosó- és szárítógépet vettek a legtöbben.
A chiphiány begyűrűzik a mindennapokba – mit tehetnek a vásárlók, hogy ne kelljen új háztartási-gépeket venni?

A chiphiány begyűrűzik a mindennapokba – mit tehetnek a vásárlók, hogy ne kelljen új háztartási-gépeket venni? 

A pandémia alatt egy mosogatógépet vagy egy porszívót akár három-négyszer akkora terhelésnek is kitehettük, mint korábban, emiatt pedig a jövőben a készülékcserék is felgyorsulhatnak majd.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Pénzszerzés

3 ezer cég juthat pályázati pénzhez

3 ezer cég juthat pályázati pénzhez  

340 milliárd forint áll rendelkezésre vállalati innovációs pályázatokra.

Adózás

Járulékbevallások: gyakori hibákra figyelmeztet a NAV

Járulékbevallások: gyakori hibákra figyelmeztet a NAV  

A NAV az elmúlt időszakban több olyan vizsgálatot folytatott le, mert a kifizetők hibás járulékbevallásokat adtak be.

Cégblog

Kibertámadás verte tönkre a brit autóipart

Kibertámadás verte tönkre a brit autóipart 

Több mint hét évtizedes mélypontra zuhant a brit autóipar termelése szeptemberben a Jaguar Land Rover elleni kibertámadás miatt.

Gazdaság

Repülőrajtot vett az euróövezet gazdasága

Repülőrajtot vett az euróövezet gazdasága 

Októberben két és fél éve a legjobb teljesítményt nyújtotta az euróövezeti gazdaság.

Infokom

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek  

A kisebb cégek járnak élen a napi szintű AI-használatban, de gyakori, hogy a dolgozók saját zsebből fizetnek elő a prémium funkciókra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo