Gázszállítás cikkek


Horvátország bővíti Magyarország felé gázvezetékei kapacitását

Horvátország bővíti Magyarország felé gázvezetékei kapacitását 

Két új gázvezeték épül Horvátországban 400 millió euró értékben.
Nem sikerült a Gazprom féléve

Nem sikerült a Gazprom féléve 

A Gazprom 238,4 milliárd köbméter földgázt termelt a június végével záródott idei első hat hónapban, ami 8,6 százalékkal (22,4 milliárd köbméterrel) kevesebb az egy évvel korábbinál.
Nem lesz fagyoskodás: jó hírt közöltek a gázárakról

Nem lesz fagyoskodás: jó hírt közöltek a gázárakról 

Oroszország növelni kezdte gázszállításait Európába Lengyelországon és Fehéroroszországon át, ami enyhített az aggodalmakon a téli nagy fogyasztás előtt, ennek hatására csökkeni kezdett az energiahordozó nagykereskedelmi ára.
Mikor érkezhet a szerb gáz Magyarországra?

Mikor érkezhet a szerb gáz Magyarországra? 

Magyarországra 2021 októberétől érkezhet gáz Szerbia felől, akár a tervezettnél is nagyobb mennyiségben - jelentette be a külgazdasági és külügyminiszter, miután hivatalában fogadta Aleksandar Antic szerb bányászati és energiaügyi minisztert.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa  – Klasszis Podcast

Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa – Klasszis Podcast 

Beszélgetés a Magyar Telekom sokszínűségi és esélyegyenlőségi szakértőjével, Jakab Judittal és Dr. Balogh Virág szabályozási vezetőjével.

Pénzszerzés

Hosszú lesz a karácsony, sokaknak figyelniük kell a határidőkre!

Hosszú lesz a karácsony, sokaknak figyelniük kell a határidőkre! 

Az idén összesen öt napig tart majd a karácsonyi ünnepi időszak, így az egészségpénztári tagoknak különösen figyelniük kell az év végi befizetések határidejére.

Adózás

Nagyot változtak az adóperek szabályai

Nagyot változtak az adóperek szabályai  

Az új szabályok közül kiemelkedik a Kúria jogkörének bővítése.

Gazdaság

Most kell nagyon résen lenni, nehogy átverjenek

Most kell nagyon résen lenni, nehogy átverjenek 

Az ünnepi időszak közeledtével, különösen a november végén esedékes Black Friday akciók idején jelentősen megnő az online és személyes vásárlások száma. A kereskedők ilyenkor látványos, sok esetben rendkívüli árengedményekkel hirdetik termékeiket, amelyek között a fogyasztók gyakran nehezen igazodnak el. A tudatos vásárlói magatartás ezért kiemelten fontos annak érdekében, hogy a kedvezményes időszak ne vezessen pénzügyi veszteséghez vagy későbbi reklamációkhoz – hívta fel a figyelmet hétfői közleményében a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM).


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo