Fotó cikkek


Hódítanak a többrészes vászonképek

Hódítanak a többrészes vászonképek 

Mindannyian szeretnénk szebbé varázsolni otthonunkat. Erre pedig mi sem jobb megoldás, mint kidekorálni a falat. Ha divatos faldekorációt szeretnénk, biztos vagyok benne, hogy szóba kerülnek a vászonképek. A vászonképek mindenütt egyre elterjedtebbek. Ezek közül is inkább a többrészes képek hódítanak. Gyakori, hogy az emberek 3, 4 vagy 5 részes képet szeretnének egy választott vagy egy saját fotóból.
Európai Bíróság: nem közölhető újra egy nyilvános Facebook-fotó sem

Európai Bíróság: nem közölhető újra egy nyilvános Facebook-fotó sem 

Az Európai Unió Bírósága kimondta, hogy a szerző engedélyével online hozzáférhetővé tett fotó nem használható fel a szerző újabb engedélye nélkül egy másik honlapon, azonban kiskaput jelenthet ez alól a kattintható hiperlinkek használata.
Mémmánia: a vizuális tartalmat értelmezzük a leggyorsabban a neten

Mémmánia: a vizuális tartalmat értelmezzük a leggyorsabban a neten 

Sokunknak már csak akkor van ideje szörfölni a közösségi médián, amikor a csúcsforgalomban veszteglünk két piros lámpa között. Instant, prompt, könnyen értelmezhető posztok kellenek az ilyen kutyafuttában történő tartalomfogyasztáshoz. Ehhez a vizualitás a kulcs.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kötelező töltőpont-telepítés: aki jól csinálja, sokat nyerhet rajta

Kötelező töltőpont-telepítés: aki jól csinálja, sokat nyerhet rajta 

Egyszerre jelent jogszabályi terhet és piaci lehetőséget az elektromos autók terjedése.

Klímablog

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek  

A Jedlik Ányos Program akár 1 milliárd forintos vissza nem térítendő támogatást kínál energiatárolók telepítésére, amelyet társasági adókedvezménnyel is kombinálhatnak a cégek.

Infokom

Elveszett cégek a digitális világban

Elveszett cégek a digitális világban 

A kisvállalkozásoknak a gyakorlati útmutatás hiányzik az MI használatához egy kutatás szerint.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo