Forduló év cikkek


Kezdődik a biztosító-vadászat – nőhetnek a kötelező díjai

Kezdődik a biztosító-vadászat – nőhetnek a kötelező díjai 

A november 2-án induló év végi kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási (kgfb) kampányban enyhén növekvő díjakra, és 80-90 ezer biztosítót váltó autósra számítanak a szakértők. Papp Lajos, a Független Biztosítási Alkuszok Magyarország Szövetsége (FBAMSZ) Gépjárműszekciójának elnöke szerint a hárommillió hazai személyautóból mintegy egymilliót érint idén az év végi kampány – ezeknek a járműveknek fordul január elsejével a biztosítási éve – és mintegy 80-90 ezren köthetnek új biztosítóval szerződést.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Ítéletet mondtak a készpénzről

Ítéletet mondtak a készpénzről  

A magyar fiatalok egyre természetesebben használják a digitális fizetési módokat.

Pénzszerzés

Megjött a cégek beruházási kedve

Megjött a cégek beruházási kedve 

A Széchenyi Kártya Programban bevezetett alacsonyabb kamatszintek látványosan felpörgették a magyarországi vállalkozások beruházási kedvét.

Jogi kisokos

Új világ, immár nincs szabad költözés Magyarországon, stoppolhatnak az önkormányzatok

Új világ, immár nincs szabad költözés Magyarországon, stoppolhatnak az önkormányzatok 

2025. július 1. napján hatályba lépett a helyi önazonosság védelméről szóló 2025. évi XLVIII. törvény, mely alapjaiban változtathatja meg az ingatlanok értékesítésének gyakorlatát. A helyi önazonossági törvény ugyanis olyan szabályozási lehetőséget ad a helyi önkormányzatok kezébe, mellyel az adott településre beköltözés korlátozható, feltételekhez köthető, a lakcím létesítése megtiltható vagy feltételhez köthető.

Cégblog

Eljárást indított a Ryanairrel szemben a GVH

Eljárást indított a Ryanairrel szemben a GVH 

Az írországi központú diszkont légitársaság az online repülőjegy foglalásoknál több szempontból is tisztességtelen kereskedelemi gyakorlatot folytat. 

Gazdaság

Megjött a cégek beruházási kedve

Megjött a cégek beruházási kedve 

A Széchenyi Kártya Programban bevezetett alacsonyabb kamatszintek látványosan felpörgették a magyarországi vállalkozások beruházási kedvét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo