Fogyasztói igények cikkek
![Mikor kapunk klímabarát hamburgert a gyorséttermekben?](https://piacesprofit.hu/i/0/3/0/f/9/a/1/3/9/f/f/8/8/3/7/6/7/c/8/2/mikor-kapunk-klimabarat-hamburgert-a-gyorsettermekben_md.jpg)
Mikor kapunk klímabarát hamburgert a gyorséttermekben?
A gyorsétterem franchise-ok húsintenzív étrendjükkel nagy motorjai az állattenyésztésnek, ami az egyetlen magas üvegházgáz-kibocsátású szektor a világban, melynek nincs emissziómérséklési terve. Nyolcvan nagy befektetési alap indított nyomásgyakorló kampányt a fast food hat világmárkája ellen: tessék zöldülni!
![A vásárlás teszi boldoggá a fiatalokat](https://piacesprofit.hu/i/b/5/5/9/c/0/a/c/4/1/8/f/7/c/7/a/7/e/8/d/a-vasarlas-teszi-boldogga-a-fiatalokat_md.jpg)
A vásárlás teszi boldoggá a fiatalokat
A vásárlási döntések szempontjából az Y és a Z generáció, vagyis az 1980 és 2000, illetve a 2000 után születettek a legkönnyebben befolyásolhatók. Ezek a korosztályok hajlamosak leginkább az impulzív, vagyis hirtelen döntésből fakadó, átgondolatlan vásárlásokra – derül ki az Antall József Tudásközpont (AJTK) Suschool ismeretterjesztő fórumán ismertetett, reprezentatív kutatás adataiból.
![Már kötelező (lenne) a mobilos fizetés](https://piacesprofit.hu/i/b/9/1/5/6/8/d/4/6/a/0/7/9/5/a/c/2/b/7/c/mar-kotelezo-lenne-a-mobilos-fizetes_md.jpg)
Már kötelező (lenne) a mobilos fizetés
A korai véleményvezér fogyasztók számára kiemelten fontos az etikus működés a pénzügyi szolgáltatók esetében, de itt az ideje a biometrikus azonosításnak is. Mobilos fizetés nélkül pedig már nem is élhetünk - derül ki a Gfk friss felméréséből.