Fogyasztói igények cikkek


Mikor kapunk klímabarát hamburgert a gyorséttermekben?

Mikor kapunk klímabarát hamburgert a gyorséttermekben? 

A gyorsétterem franchise-ok húsintenzív étrendjükkel nagy motorjai az állattenyésztésnek, ami az egyetlen magas üvegházgáz-kibocsátású szektor a világban, melynek nincs emissziómérséklési terve. Nyolcvan nagy befektetési alap indított nyomásgyakorló kampányt a fast food hat világmárkája ellen: tessék zöldülni!
A vásárlás teszi boldoggá a fiatalokat

A vásárlás teszi boldoggá a fiatalokat 

A vásárlási döntések szempontjából az Y és a Z generáció, vagyis az 1980 és 2000, illetve a 2000 után születettek a legkönnyebben befolyásolhatók. Ezek a korosztályok hajlamosak leginkább az impulzív, vagyis hirtelen döntésből fakadó, átgondolatlan vásárlásokra – derül ki az Antall József Tudásközpont (AJTK) Suschool ismeretterjesztő fórumán ismertetett, reprezentatív kutatás adataiból.
Már kötelező (lenne) a mobilos fizetés

Már kötelező (lenne) a mobilos fizetés 

A korai véleményvezér fogyasztók számára kiemelten fontos az etikus működés a pénzügyi szolgáltatók esetében, de itt az ideje a biometrikus azonosításnak is. Mobilos fizetés nélkül pedig már nem is élhetünk - derül ki a Gfk friss felméréséből.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Pénzszerzés

Új nyaralóparadicsomok Magyarországon

Új nyaralóparadicsomok Magyarországon  

Az elmúlt években a tóparti települések ingatlanpiaca jelentősen drágult, sokan keresnek másutt nyaralókat.

Cégblog

Új kínai autómárka gurult be Magyarországra

Új kínai autómárka gurult be Magyarországra  

A Leapmotor 2019 óta értékesít elektromos járműveket.

Infokom

Bérprémiumot hozott a mesterséges intelligencia

Bérprémiumot hozott a mesterséges intelligencia 

Az AI már most is kézzelfogható előnyöket nyújt a dolgozóknak és a vállalatoknak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo