Fogyasztóbarát cikkek


Háromszor gyorsabban nőttek a lakásbiztosítási fedezetek a díjakhoz képest

Háromszor gyorsabban nőttek a lakásbiztosítási fedezetek a díjakhoz képest  

Átlépte a százezret a fogyasztóbarát lakásbiztosítások száma.
Fogyasztóbarát lett egy otthonbiztosítás

Fogyasztóbarát lett egy otthonbiztosítás 

A Posta Biztosító is megkapta a minősítést.
Új korszak veszi kezdetét a lakásbiztosításoknál

Új korszak veszi kezdetét a lakásbiztosításoknál 

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) kialakította a minősített fogyasztóbarát otthonbiztosítás (mfo) rendszerét, a minősítés elnyerésére 2020 január 10-től pályázhatnak a biztosítók.
Nagyon mennek a fogyasztóbarát hitelek

Nagyon mennek a fogyasztóbarát hitelek 

A jegybank várakozása szerint az idén május végére meghaladhatja a 100 milliárd forintot a bankok, takarékszövetkezetek által folyósított minősített fogyasztóbarát lakáshitelek állománya.
Októberben jöhet a dömping az új lakáshitelekért  

Októberben jöhet a dömping az új lakáshitelekért   

Álmosabb volt a lakáspiac nyáron az év korábbi szakaszához képest, de az iskolakezdés után újból felélénkült a piac. Az új sláger a minősített fogyasztóbarát lakáshitel.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei

Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei  

Teljessé vált az NFC elven működő érintésmentes fizetési lehetőségek palettája a Gránit Banknál.

Pénzszerzés

Pénzügyeik miatt szoronganak a magyarok

Pénzügyeik miatt szoronganak a magyarok  

57 ezer forint: ennyi a havi átlagos megtakarítása egy magyar felnőttnek.

Adózás

Nagyot változtak az adóperek szabályai

Nagyot változtak az adóperek szabályai  

Az új szabályok közül kiemelkedik a Kúria jogkörének bővítése.

Klímablog

Új támogatásra pályázhatnak a cégek

Új támogatásra pályázhatnak a cégek 

Januártól új támogatás segíti a környezeti károk mérséklésében közreműködő vállalkozásokat.

Infokom

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja  

A magyarok 20 százaléka szerint az AI nagyobb hatással van a költéseire, mint tavaly, és a trendet a Z és Y generációk vezetik.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo