Fogyasztóbarát cikkek


Háromszor gyorsabban nőttek a lakásbiztosítási fedezetek a díjakhoz képest

Háromszor gyorsabban nőttek a lakásbiztosítási fedezetek a díjakhoz képest  

Átlépte a százezret a fogyasztóbarát lakásbiztosítások száma.
Fogyasztóbarát lett egy otthonbiztosítás

Fogyasztóbarát lett egy otthonbiztosítás 

A Posta Biztosító is megkapta a minősítést.
Új korszak veszi kezdetét a lakásbiztosításoknál

Új korszak veszi kezdetét a lakásbiztosításoknál 

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) kialakította a minősített fogyasztóbarát otthonbiztosítás (mfo) rendszerét, a minősítés elnyerésére 2020 január 10-től pályázhatnak a biztosítók.
Nagyon mennek a fogyasztóbarát hitelek

Nagyon mennek a fogyasztóbarát hitelek 

A jegybank várakozása szerint az idén május végére meghaladhatja a 100 milliárd forintot a bankok, takarékszövetkezetek által folyósított minősített fogyasztóbarát lakáshitelek állománya.
Októberben jöhet a dömping az új lakáshitelekért  

Októberben jöhet a dömping az új lakáshitelekért   

Álmosabb volt a lakáspiac nyáron az év korábbi szakaszához képest, de az iskolakezdés után újból felélénkült a piac. Az új sláger a minősített fogyasztóbarát lakáshitel.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei

Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei  

Teljessé vált az NFC elven működő érintésmentes fizetési lehetőségek palettája a Gránit Banknál.

Pénzszerzés

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén 

Az évekig tartó pénzügyi nehézségek után jelentősen nőtt azok aránya Európában, akik időben fizetik számláikat.

Adózás

Nagyot változtak az adóperek szabályai

Nagyot változtak az adóperek szabályai  

Az új szabályok közül kiemelkedik a Kúria jogkörének bővítése.

Infokom

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja  

A magyarok 20 százaléka szerint az AI nagyobb hatással van a költéseire, mint tavaly, és a trendet a Z és Y generációk vezetik.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo