Felfutás cikkek


Nagyon húz az építőipar

Nagyon húz az építőipar 

 „Tömeges cégalapítások, felfutó termelés. Már-már a 2000-es évek elejéhez hasonló hangulatot tükröznek az építőipar céginformációs mutatói” – mondja Pertics Richárd, az Opten céginformációs igazgatója.
A negyvenesek viszik a legtöbb lakáshitelt

A negyvenesek viszik a legtöbb lakáshitelt 

A 40-45 évesek vették fel a legnagyobb összegű lakáshitelt, átlagosan 9,6 millió forintot a K&H-nál. A fiatalabb, 25-30 éveseknél az átlagos lakáshitel-összeg 8,4 millió forint volt 2017 első tíz hónapjában. A bank által folyósított CSOK-os támogatások többségét, 80 százalékát viszont a 30-45 évesek kapták. A K&H előrejelzése szerint a következő időszakban folytatódhat a növekedés a lakáshitelezési piacon.
Jól mennek a vállalati hitelek

Jól mennek a vállalati hitelek 

A kedvező gazdasági környezet a céges hitelezés piacára is pozitív hatással van, ami jól látható a vállalati hitelállomány folyamatos növekedéséből az év első kilenc hónapjában. A cégek elsősorban a refinanszírozott hiteleket keresik, de egyre nagyobb arányban vannak jelen a saját forrású forgóeszközhitelek is - tájékoztatott a K&H.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Durva károkat okoznak a rolleresek

Durva károkat okoznak a rolleresek 

Bár az elektromos rollerekkel okozott balesetek aránya nem kiugró, az okozott károk azonban egészen súlyosak is lehetnek.

Adózás

Szívhatják a fogukat a dohányosok: brutálisan megdrágulhat a cigaretta

Szívhatják a fogukat a dohányosok: brutálisan megdrágulhat a cigaretta  

Csaknem 50 százalékos, de inkább azt meghaladó mértékben drágulhatnak a cigaretták Magyarországon.

Cégblog

Kivonták a forgalomból a Family Frost egyik termékét

Kivonták a forgalomból a Family Frost egyik termékét  

Gyorsfagyasztott burgonyakrokettben mutattak ki ásványolaj szennyezettséget. 

Társadalom

Nyugdíj: így bukhatnak sokat a magyarok

Nyugdíj: így bukhatnak sokat a magyarok  

A magyar felnőttek túlnyomó többsége az időskori anyagi biztonságát fenyegető tévedésben van.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo