Extrovertált cikkek


Kulcsok az Y generáció megértéséhez a munkahelyen

Kulcsok az Y generáció megértéséhez a munkahelyen 

Jelenleg öt generáció dolgozik együtt a cégeknél. Megérkezett a munkaerőpiacra az alfa generáció, az 1995 után született fiatalok felnőttek. Erről is szó esett a Piac & Profit Csapatépítési trendek – 2019 című konferenciáján.
Ezért jó munkaerő az introvertált ember

Ezért jó munkaerő az introvertált ember 

Megbízható, sőt átlagon felüli elme is lehet az introvertált ember, mégis rossz a híre. Mert nem szeret beszélni. De hallgatása mögött egy kreatív és érzékeny személyiség rejlik. Ideális esetben még remek vezetői képességekkel is rendelkezhet.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Költségkímélés

Durván felpörgött az elektromos autók eladása Magyarországon

Durván felpörgött az elektromos autók eladása Magyarországon  

Magyarországon nőtt a második legnagyobb arányban a tisztán elektromos autók értékesítése márciusban.

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Cégblog

Fontos mutatóban van lemaradásban Magyarország a régióhoz képest

Fontos mutatóban van lemaradásban Magyarország a régióhoz képest  

A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek alapján a magyar gazdaság gyengébben áll a többi régiós országhoz képest.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo