Enet cikkek


A Facebook már szinte kötelező

A Facebook már szinte kötelező 

A hazai webáruházak 93 százaléka használ valamilyen online marketing eszközt, szemben az offline megoldásokkal, amelyeket csak az online áruházak fele vesz igénybe. A közösségi médiában való megjelenés már szinte alapvető, és tízből nyolc webáruház van jelen a Facebookon – derül ki az eNET kutatásából.
E-kereskedelem: nyakunkon a karácsony

E-kereskedelem: nyakunkon a karácsony 

Ismét sikeres évet zárt a hazai online kiskereskedelem. 2016-ban 427 milliárd forintos forgalmat bonyolítottak le a magyar webshopok, ami a teljes hazai kiskereskedelmi forgalom több mint 5%-a. Az online szektor dinamikus bővülése nem meglepő, hiszen egyre többen és egyre nagyobb kosárértékben vásárolnak online – derült ki az eNET Internetkutató Kft. webáruházak körében végzett friss kutatásából, amelynek eredményét a XIV. Elektronikus Kereskedelem Konferencián Visegrádon ismertették.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Az utolsó pillanatban kötnek utasbiztosítást a magyarok

Az utolsó pillanatban kötnek utasbiztosítást a magyarok  

A magyar utazók zöme továbbra is Európán belül nyaral, elsősorban autóval, és az utazás előtt néhány nappal köti meg utasbiztosítását.

Klímablog

Felpörgött az elektromos autók eladása

Felpörgött az elektromos autók eladása  

A globális BEV-eladások 33 százalékkal emelkedtek 2025 második negyedévében az egy évvel korábbi, azonos időszakhoz képest.

Gazdaság

Otthon Start-képes ingatlanok: hol érdemes keresgélni?

Otthon Start-képes ingatlanok: hol érdemes keresgélni?  

Négyből három eladó ingatlan megfelel a 3 százalékos feltételeknek, Budapesten viszont csak 41 százalékuk.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo