Bum cikkek


Bezárások után: hogyan éledtek fel a fővárosi bevásárló utcák?

Bezárások után: hogyan éledtek fel a fővárosi bevásárló utcák? 

Az egymással összefogó budapesti üzletek könnyebben vészelték át a járványidőszakot és a harmadik hullámot követő hónapokat – derült ki a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) által létrehozott Bevásárlóutca Menedzsment (BUM) 11 fővárosi bevásárlóutcáját vizsgáló szeptemberi kutatásból. A bezárások utáni újraindulást feltérképező felmérés szerint ezekben az utcákban  jelenleg 195 üzletből mindössze 16 tart zárva.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Bővülő hiteltermékek az MFB-nél

Bővülő hiteltermékek az MFB-nél 

Elindult a Nemzeti Bajnokok Hitelprogram.

Költségkímélés

Egyre kevésbé bízzák a véletlenre a nyugdíjas éveket a magyarok

Egyre kevésbé bízzák a véletlenre a nyugdíjas éveket a magyarok 

Nemcsak az öngondoskodás egyik alappillérét jelentő nyugdíjbiztosítások, de a kockázati életbiztosítások is egyre népszerűbbek valamennyi korosztályban.

Pénzszerzés

Nagyon bejött az egyik ösztöndíjprogram

Nagyon bejött az egyik ösztöndíjprogram 

Nagy az érdeklődés a kisgyermeknevelő képzésekben résztvevők ösztöndíj-támogatása iránt.

Cégblog

Személyi kölcsönből vesznek autót a magyarok

Személyi kölcsönből vesznek autót a magyarok  

Komoly átrendeződés történt a személyi kölcsönöknél, júniusban autóvásárláshoz kerestek legtöbben szabad felhasználású kölcsönt.

Társadalom

Ezért menekülnek a magyarok az államiból a magánegészségügybe

Ezért menekülnek a magyarok az államiból a magánegészségügybe  

Tovább nőtt az állami és a magán szakorvosi ellátások megítélése közötti különbség egy országos kutatás eredményei alapján.

Infokom

Mesterséges intelligencia: mi a helyzet az adatkezeléssel?

Mesterséges intelligencia: mi a helyzet az adatkezeléssel?  

A magyarok túlnyomó többsége már most ismeri a technológia alapjait, és bízik benne, hogy a vállalatok felelősen használják az adatokat.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo