Bum cikkek


Bezárások után: hogyan éledtek fel a fővárosi bevásárló utcák?

Bezárások után: hogyan éledtek fel a fővárosi bevásárló utcák? 

Az egymással összefogó budapesti üzletek könnyebben vészelték át a járványidőszakot és a harmadik hullámot követő hónapokat – derült ki a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) által létrehozott Bevásárlóutca Menedzsment (BUM) 11 fővárosi bevásárlóutcáját vizsgáló szeptemberi kutatásból. A bezárások utáni újraindulást feltérképező felmérés szerint ezekben az utcákban  jelenleg 195 üzletből mindössze 16 tart zárva.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Az önkormányzatokat ünnepelte az OTP

Az önkormányzatokat ünnepelte az OTP 

Megrendezte Önkormányzati Fórum rendezvényét az OTP.

Költségkímélés

Óriási tévhit kering a nyugdíjmegtakarítások körül

Óriási tévhit kering a nyugdíjmegtakarítások körül  

Egyértelműen szükség van az önkéntes nyugdíj- és egészségpénztári megtakarítások után igénybe vehető szja-visszatérítés szabályainak változtatására.

Pénzszerzés

Csaba László: Indokolt lenne kisebb várakozással lenni a kormányváltás iránt

Csaba László: Indokolt lenne kisebb várakozással lenni a kormányváltás iránt 

Az 5. évfolyamában járó Klasszis Klub Live 85. adását most a Klasszis YouTube-csatornán megnézheti, vagy a Klasszis Podcast-csatornán meghallgathatja.

Klímablog

Ők a Fenntartható jövőért díj idei díjazottjai

Ők a Fenntartható jövőért díj idei díjazottjai 

Soha nem volt olyan fontos, hogy a vezetők, vállalatok a rendszerszintű változások élére álljanak.

Gazdaság

A magyarok költötték a legtöbbet a Facebookon politikai hirdetésekre Európában

A magyarok költötték a legtöbbet a Facebookon politikai hirdetésekre Európában 

A 2022-es parlamenti választás kampány utolsó másfél hónapjában több mint 3 milliárd forintot költöttek magyarok politikai hirdetésekre.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo