Borcímke cikkek


Nem minden francia, ami annak látszik

Nem minden francia, ami annak látszik 

Közismerten jók a francia borok, köztük a rozé. Amint azonban a hatósági ellenőrzés megállapította, a francia boltokban, éttermekben kapható rozék között sok millió üvegnek csak a címkéje francia – a bor spanyol…
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Egyre kézzel foghatóbb a növekvő családi kedvezmény

Egyre kézzel foghatóbb a növekvő családi kedvezmény 

Pozitív változás elé néznek a gyermeket nevelő családok: az arra jogosultak ugyanis két lépcsőben, először július 1-től, majd jövő év elejétől magasabb összegben érvényesíthetik a családi kedvezményt.

Pénzszerzés

Beköszöntött a nyár a magyar ingatlanpiacon

Beköszöntött a nyár a magyar ingatlanpiacon  

Az első félévben 6,3 százalékkal több ingatlan tranzakció és 23 százalékos hitelpiaci növekedés.

Klímablog

Új rekordot értek el a vállalatvezetők

Új rekordot értek el a vállalatvezetők  

A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása látványosan javult.

Gazdaság

Egyre kézzel foghatóbb a növekvő családi kedvezmény

Egyre kézzel foghatóbb a növekvő családi kedvezmény 

Pozitív változás elé néznek a gyermeket nevelő családok: az arra jogosultak ugyanis két lépcsőben, először július 1-től, majd jövő év elejétől magasabb összegben érvényesíthetik a családi kedvezményt.

Társadalom

Globális agyelszívás: Magyarország is harcban áll a tehetségekért

Globális agyelszívás: Magyarország is harcban áll a tehetségekért  

Hová költöznek ma a tehetségek? A világ átalakulóban van, a globális agyelszívás fordulata látszik, és új országok lépnek elő mint vonzó célpontok a magasan képzettek elvándorlásában.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo