Böngészés cikkek
Mobilon böngészünk, de az asztalon vásárolunk
Az online kereskedelem töretlenül halad előre: a felmérések szerint az elmúlt négy évben közel megduplázódott a forgalom. A GKI Digital adatai szerint miközben a kiskereskedelem egésze 2017-ben „csak” hozzávetőleg 6%-kal bővült egy év alatt, addig az online piac csaknem 18%-kal tudta növelni bevételeit. Adatok szerint a legtöbben mobilon válogatnak az ajánlatok között, a vásárlást azonban asztali gépről intézik.
Ezekre keresnek rá a jövő fogyasztói a neten
A gyerekek világszerte kevesebbet kommunikálnak, játszanak és kisebb a hozzáférésük a felnőtt tartalmakhoz a számítógépeken, mint egy évvel ezelőtt, de több oldalt nyitnak meg, amelyek a kábítószerekről, az alkoholról és a cigarettáról szólnak - áll a Kaspersky Lab jelentésében.