Baromfi termék tanács cikkek


Olyan, mint a libamáj: jön az első mesterségen előállított fehérjetermék

Olyan, mint a libamáj: jön az első mesterségen előállított fehérjetermék 

Beérkezett az első, laboratóriumi körülmények között előállított fehérjetermék engedélyezési kérelme az Európai Bizottsághoz.
Ömlik Európába az olcsó ukrán csirkemell és tojás

Ömlik Európába az olcsó ukrán csirkemell és tojás 

Az európai termelés jövőjét veszélyezteti a korlátlanul beáramló ukrán baromfihús és tojás.
3 milliárd forintot kapnak a baromfitartók

3 milliárd forintot kapnak a baromfitartók 

Hamarosan megkezdődik a 2021/2022. évi baromfi állatjóléti támogatás harmadik negyedévének kifizetése, amelynek során 2022 áprilisában közel 3 milliárd forintot utal ki az Államkincstár mintegy 1.245 baromfitartó részére. A kifizetés a baromfi állatjóléti támogatás aktuális negyedévére meghatározott keretösszegek figyelembevételével valósul meg.
Kiderült, milyen évre számíthatnak a baromfitartók

Kiderült, milyen évre számíthatnak a baromfitartók 

A magyar baromfi továbbra is biztonságos, a termelés mennyisége 10 százalékkal bővülhet idén – közölte a Baromfi Termék Tanács (BTT) az MTI-vel.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Már ereszt az Otthon Start lufi

Már ereszt az Otthon Start lufi 

A Bank360 az Otthon Start Programmal kapcsolatos érdeklődés alakulását vizsgálta meg a program bejelentése, illetve tényleges indulása óta eltelt időszakban.

Pénzszerzés

Oszkó Péter: A gazdaságpolitikai intézkedések 90 százaléka amortizálja a bizalmat

Oszkó Péter: A gazdaságpolitikai intézkedések 90 százaléka amortizálja a bizalmat 

Az 5. évfolyamában járó Klasszis Klub Live 86. adását most a Klasszis YouTube-csatornán megnézheti, vagy a Klasszis Podcast-csatornán meghallgathatja.

Gazdaság

A magyarok fele szorong, nagyrészben az anyagiak miatt

A magyarok fele szorong, nagyrészben az anyagiak miatt 

Minden második magyar rendszeresen él át negatív stresszt, melynek legfőbb okozója a túlhajszolt életmódunk, a munkahelyi, családi vagy párkapcsolati konfliktusaink, miközben minden harmadik ember szorong állandó jelleggel az anyagiak miatt. Az NN Biztosító kutatása azt is feltárta, hogy az egyes generációk mi miatt aggódnak a leginkább és melyik a stressznek leginkább kitett korosztály.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo