B márka cikkek


Rendületlenül nő a saját márkák piacrésze

Rendületlenül nő a saját márkák piacrésze 

A GfK 2001 óta elemzi évről évre a kereskedelmi márkák teljesítményét a napi fogyasztási cikkek piacán. A 2016. évi fejleményeket elemző tanulmány szerint tavaly – újabb növekedést követően – piacrészük elérte a 25 százalékot, azaz már a teljes FMCG-forgalom egynegyedét a kereskedelmi láncok saját márkái adják. Szociodemográfiai szempontból egyetlenegy háztartástípus sem emelhető ki az e márkákat választók köréből, tavaly minden háztartás legalább egy alkalommal saját márkás termék mellett döntött vásárláskor.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Brutális károkat okoztak a viharok

Brutális károkat okoztak a viharok  

A keddi viharok által okozott kár nagysága elérheti a 850 millió forintot az egyik biztosítónál.

Cégblog

Új korszak kezdődik a magyar konténerlogisztikában

Új korszak kezdődik a magyar konténerlogisztikában 

A magyar intermodális árufuvarozás történetének egyik jelentősebb technológiai beruházása valósult meg a csepeli Szabadkikötőben.

Gazdaság

Több mint száz vidéki elektromos töltőállomás telepítéséhez igényeltek támogatást

Több mint száz vidéki elektromos töltőállomás telepítéséhez igényeltek támogatást 

A villanykutak létesítésében gondolkodó üzemeltetők június végéig nyújthatták be pályázataikat.

Infokom

Mégis mire jó a mesterséges intelligencia a hétköznapokban?

Mégis mire jó a mesterséges intelligencia a hétköznapokban?  

Mára a hétköznapi emberek is egyre gyakrabban fordulnak különböző nyelvi modellekhez.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo