Akadálymentesítés cikkek


A GDPR után jön a digitális világ akadálymentesítése

A GDPR után jön a digitális világ akadálymentesítése 

Az Európai Bizottság (EB) a 2015-ben közzétett digitális egységes piaci stratégia értelmében 2020-ig számos területen jogi és szakpolitikai intézkedések bevezetését javasolja a digitális piac megteremtése érdekében. A cél az információs technológiák és a digitális világ "akadálymentesítése".
Jön a kötelező akadálymentesítés

Jön a kötelező akadálymentesítés 

Kötelezné a cégeket és az önkormányzatokat az alapvető szolgáltatások akadálymentesítésére az Európai Parlament. A fogyatékkal élő emberek a jövőben könnyebben használhatnak olyan fontos termékeket és szolgáltatásokat, mint a telefonok, ATM-ek, jegyautomaták és beléptető rendszerek.
Mindenkinek joga van az utazáshoz

Mindenkinek joga van az utazáshoz 

Az akadálymentes utazást népszerűsíti az idén az ENSZ Turisztikai Világszervezetének (UNWTO) felhívása, amelyhez csatlakozva Magyarországon hatodik alkalommal ünneplik meg a turizmus világnapját szeptember 27-én.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Jogi kisokos

Diákmunkást alkalmazna a cég? Kockázatos is lehet!

Diákmunkást alkalmazna a cég? Kockázatos is lehet! 

A nyári kötelező szakmai gyakorlat nemcsak a diákok számára kínál valódi munkahelyi tapasztalatot, hanem a fogadó cégeknek is.

Cégblog

Ki nem találja, miért rohannak a vevők a Praktikerbe

Ki nem találja, miért rohannak a vevők a Praktikerbe 

A barkácslánc árbevétele 2024-ben 88,1 milliárd forintra emelkedett 2024-ben.

Klímablog

Használt járművekben gondolkodnak a cégek

Használt járművekben gondolkodnak a cégek  

A költségek kontrollálása világszerte egyre nagyobb kihívást jelent.

Gazdaság

Diákmunkást alkalmazna a cég? Kockázatos is lehet!

Diákmunkást alkalmazna a cég? Kockázatos is lehet! 

A nyári kötelező szakmai gyakorlat nemcsak a diákok számára kínál valódi munkahelyi tapasztalatot, hanem a fogadó cégeknek is.

Infokom

Bedurvultak az online csalók

Bedurvultak az online csalók  

Az elmúlt hetekben a Netflix előfizetőit, a WizzAir utasait, a Google felhasználóit, valamint az MBH Bank ügyfeleit vették célba.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo